Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Promocji i Administracji

ŁÓDZKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA S.A.

ŁÓDZKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA S.A.

ks. bp. Wincentego Tymienieckiego 22g

Łódź

Zapoznaj się z naszą ofertą i dołącz do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, która w światowym rankingu najlepszych stref ekonomicznych 2020 roku znalazła się na 3 miejscu. Została uznana też za najlepszą strefę na świecie i w Europie dla firm z sektora MŚP. Jesteśmy liderem wśród stref ze względu na świetną lokalizację, ulgi podatkowe, bogate tradycje przemysłowe, daleko idącą pomoc merytoryczną we wdrażaniu procesu inwestycyjnego oraz innowacjom, a przede wszystkim dzięki naszemu zespołowi i wysokiej kulturze organizacyjnej. W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Promocji i Administracji

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • wsparcie w działaniach promocyjnych i marketingowych: współpraca przy organizacji imprez i wydarzeń firmowych: wyszukiwanie wydarzeń około startupowych
  • monitoring informacji branżowych, scouting startupowy (wyszukiwanie informacji)
  • organizacja spotkań biznesowych
  • współpraca między departamentami ŁSSE S.A.
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z zakupami departamentu (rozeznanie rynku) w tym między innymi organizowanie podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli) i dokonywanie ich rozliczeń
  • przygotowywanie umów akceleracyjnych
  • wsparcie procesów administracyjnych w dziale, dbanie o terminowy obieg informacji, dokumentów i korespondencji oraz porządkowanie, kopiowanie, archiwizacja dokumentów

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość pakietu MS Office
  • język angielski w stopniu komunikatywnym
  • doświadczenie w pracy z klientem
  • doświadczenie w pracy biurowej
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • wysoka kultura osobista , dyskrecja i umiejętność dyplomatycznego zachowania
  • silna orientacja na jakość oraz terminowość wykonywanych prac
  • kreatywność
  • pozytywna energia

Mile widziane:

  • doświadczenie przy realizacji projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej
  • doświadczenie w przygotowaniu umów i pism
  • podstawowa znajomość programów graficznych
  • prawo jazdy kategorii B
  • zamiłowanie do nowych technologii

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • miejsce w przyjaznym zespole z dynamicznym podejściem do pracy, ambitnymi celami i wysoką kulturą organizacyjną;
  • wyjątkowe warunki pracy - nasza siedziba znajduje się w zrewitalizowanej Fabryce Grohmana na Księżym Młynie, (pracujemy także zdalnie)
  • rozbudowany pakiet socjalny – dofinansowanie do kart sportowych Multisport, prezenty świąteczne, „wczasy pod gruszą”;
  • możliwość inicjowania i wdrażania pomysłów;

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne