Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. promocji wydawnictw UŁ

UNIWERSYTET ŁÓDZKIO firmie

3 8004 100 brutto / mies.
  • Łódź, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 

Specjalista ds. promocji wydawnictw UŁ

Opis stanowiska:

Specjalista ds. promocji publikacji Wydawnictwa UŁ jest odpowiedzialny za planowanie działań marketingowych dla publikacji humanistycznych i społecznych  (literaturoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, historia, filozofia, historia sztuki, socjologia, prawo), prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, współpracę z mediami, ośrodkami kultury i innymi instytucjami promującymi czytelnictwo, organizację spotkań autorskich, prowadzenie blogosfery wydawnictwa we wskazanych obszarach tematycznych i inne działania mające na celu upowszechnienie treści naukowych i popularnonaukowych programu wydawniczego Wydawnictwa UŁ.

Wymagania:

Wyższe wykształcenie w zakresie marketingu lub ogólne wykształcenie humanistyczne poparte doświadczeniem uzyskanym w pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu i/lub promocji, znajomość technik i narzędzi służących do realizacji kampanii w mediach społecznościowych, umiejętność redagowania tekstów i zdolności komunikacyjne. Specjalista ds. promocji powinien mieć dobrą znajomość środowisk i mediów, które specjalizują się w promocji i odbiorze treści naukowych publikowanych w UŁ, w szczególności w tematyce historycznej, socjologicznej, prawnej i filozoficznej. 

Wydawnictwo UŁ oferuje pracę w jednym z największych wydawnictw uczelnianych w Polsce, które w sposób kreatywny podchodzi do upowszechniania treści naukowych zarówno w gronie specjalistów w danej dyscyplinie naukowej, jak i szerokiej publiczności. Udział w wielu ciekawych projektach, współpraca z instytucjami kulturalnymi w Łodzi i w innych miastach akademickich oraz możliwość kreowania i realizacji własnych projektów to niewątpliwe atuty pracy na stanowisku specjalisty ds. promocji. 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne