Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. przeciwdziałania nadużyciom transakcyjnym

Getin Noble Bank S.A.

Getin Noble Bank S.A.

rondo Daszyńskiego 2c

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • weryfikację danych, informacji i dokumentów w procesie transakcyjnym i kartowym,

  • analizę rachunków bankowych pod kątem transakcji podejrzanych,

  • rozwój i doskonalenie narzędzi zapobiegania fraudom transakcyjnym,

  • współpracę z jednostkami Banku odpowiedzialnymi za rozpatrywanie reklamacji w zakresie podejrzanych transakcji,

  • współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi Banku oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie detekcji i przeciwdziałania nadużyciom.

Nasze wymagania

  • Min. 2 letniego doświadczenia związanego z transakcjami w sektorze bankowym,

  • Wykształcenia wyższego (minimum licencjat),

  • znajomości zagadnień dotyczących nadużyć w obszarze transakcyjnym,

  • Umiejętności analitycznego myślenia i dociekliwość,

  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,

  • Znajomości języka angielskiego (mile widziana),

  • Znajomość pakietu MS Office.

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

  • prywatną opiekę medyczną;

  • dostęp do platformy MyBenefit z szeroką ofertą benefitów (bilety do kina, teatru, dofinansowanie do karty Multisport, itp.);

  • doskonałą atmosferę pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • szkolenia wewnętrzne

Etapy rekrutacji
1

Analiza aplikacji

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie

4

Informacja zwrotna

Getin Noble Bank S.A.

POZNAJ GETIN NOBLE BANK

Jesteśmy bankiem uniwersalnym i należymy do grona dziesięciu największych banków w Polsce. Naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz wspólnot mieszkaniowych. Mamy ponad 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Dzięki nieustannej pracy nad ofertą i jakością regularnie zajmujemy czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi klientów detalicznych.

W Getin Noble Banku świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz zespół idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!

W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?

PRACA W ODDZIALE BANKU

Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!

Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.

PRACA W CONTACT CENTER

Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.

PRACA W IT

Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!

W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.

PRACA W CENTRALI

Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.

Przewiń do profilu firmy