Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji
ACATOM Sp. z o.o. Sp.K.O firmie
Kraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Pełny etat
- Specjalista
Acatom Sp. z o.o. Sp. k. to firma, która z dużym sukcesem działa na rynku budownictwa mieszkaniowego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji
Opis stanowiska:
- Wykonywanie wszelkich zadań związanych z procesem przygotowania inwestycji mieszkaniowych w tym między innymi współpraca przy uzyskiwaniu niezbędnych warunków, uzgodnień i decyzji oraz umów przyłączeniowych z zakresu zaopatrzenia planowanych inwestycji w media.
- Współpraca z biurami projektowymi, weryfikacja dokumentacji projektowej na każdym jej etapie w zakresie, zawartych w projektach optymalnych i prawidłowych technicznie rozwiązań w zakresie administracyjno-proceduralnym oraz kosztowym,
- Analiza rynku wykonawców i producentów oraz pozyskiwanie informacji w zakresie jakości, dostępności oraz cen materiałów, urządzeń i technologii itp. możliwych do wprowadzenia do projektów, w celu doprowadzania ich do stanu spełniającego wymagania Spółki;
- Udział w przygotowywaniu dokumentów budżetowych oraz harmonogramów na etapie przygotowania i realizacji inwestycji;
- Współpraca przy działaniach zmierzających do wyłonienia generalnego wykonawcy inwestycji;
- Nadzór nad działaniami związanymi z uzyskaniem niezbędnych do sprzedaży nieruchomości dokumentów w tym miedzy innymi: zaświadczenia o samodzielności, świadectwa charakterystyki energetycznej, protokoły przekazania, instrukcje użytkowania itp.;
- Współpraca przy działaniach zmierzających do wyłonienia administracji dla wspólnot mieszkaniowych i przekazywaniu inwestycji wspólnotom mieszkaniowym;
- Przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz i wskaźników tj. tworzenie baz danych z realizowanych inwestycji;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne ( budownictwo, architektura itp.)
- minimum 2 lat pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość obowiązujących w budownictwie przepisów prawa oraz procedur administracyjnych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, AutoCAD,
- praktyczna wiedza z zakresu rozliczania inwestycji,
- doskonała organizacja pracy, umiejętności interpersonalne,
- samodzielność i zaangażowanie,
- wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- odpowiedzialną pracę w profesjonalnym zespole, dającą możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjne warunki finansowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne