Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji

ACATOM Sp. z o.o. Sp.K.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Specjalista

Acatom Sp. z o.o. Sp. k. to firma, która z dużym sukcesem działa na rynku budownictwa mieszkaniowego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie wszelkich zadań związanych z procesem przygotowania inwestycji mieszkaniowych w tym między innymi współpraca przy uzyskiwaniu niezbędnych warunków, uzgodnień i decyzji oraz umów przyłączeniowych z zakresu zaopatrzenia planowanych inwestycji w media.
  • Współpraca z biurami projektowymi, weryfikacja dokumentacji projektowej na każdym jej etapie w zakresie, zawartych w projektach optymalnych i prawidłowych technicznie rozwiązań w zakresie administracyjno-proceduralnym oraz kosztowym,
  • Analiza rynku wykonawców i producentów oraz pozyskiwanie informacji w zakresie jakości, dostępności oraz cen materiałów, urządzeń i technologii itp. możliwych do wprowadzenia do projektów, w celu doprowadzania ich do stanu spełniającego wymagania Spółki;
  • Udział w przygotowywaniu dokumentów budżetowych oraz harmonogramów na etapie przygotowania i realizacji inwestycji;
  • Współpraca przy działaniach zmierzających do wyłonienia generalnego wykonawcy inwestycji;
  • Nadzór nad działaniami związanymi z uzyskaniem niezbędnych do sprzedaży nieruchomości dokumentów w tym miedzy innymi: zaświadczenia o samodzielności, świadectwa charakterystyki energetycznej, protokoły przekazania, instrukcje użytkowania itp.;
  • Współpraca przy działaniach zmierzających do wyłonienia administracji dla wspólnot mieszkaniowych i przekazywaniu inwestycji wspólnotom mieszkaniowym;
  • Przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz i wskaźników tj. tworzenie baz danych z realizowanych inwestycji;

Wymagania:    

  • Wykształcenie wyższe techniczne ( budownictwo, architektura itp.)
  • minimum 2 lat pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość obowiązujących w budownictwie przepisów prawa oraz procedur administracyjnych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, AutoCAD,
  • praktyczna wiedza z zakresu rozliczania inwestycji,
  • doskonała organizacja pracy, umiejętności interpersonalne,
  • samodzielność i zaangażowanie,
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • odpowiedzialną pracę w profesjonalnym zespole, dającą możliwość rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne warunki finansowe

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne