Oferta pracy

Specjalista ds. Rachunkowości Zarządczej

Goldman Recruitment

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa

Rekrutujemy dla

Dla naszego Klienta, międzynarodowej spółki produkcyjnej poszerzającej działalność swojego wrocławskiego SSC, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Rachunkowości Zarządczej.

Twój zakres obowiązków

  • udział w procesie sporządzania i raportowania miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych,

  • administrowanie, modyfikowanie i monitorowanie wszystkich danych istotnych dla sprawozdania finansowego,

  • analiza danych i zapisów niezbędnych do zapewnienia prawidłowego zamknięcia miesiąca,

  • zarządzanie podstawowymi danymi (centra kosztów i zysków, wewnętrzne numery zamówień, materiały),

  • fakturowanie usług wewnątrz firmy,

  • analiza i ocena poszczególnych obszarów controllingu oraz udział w optymalizacji procesów controllingowych,

  • opracowywanie specjalnych ocen okresowych oraz kalkulacji kosztów produktu,

  • ścisła współpraca z Działami Controllingu.

Wymagania pracodawcy

  • wykształcenie wyższe o profilu biznesowo-finansowym,

  • pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości, controllingu lub rachunkowości zarządczej,

  • znajomość języka angielskiego na wysokim poziomie (min. B2),

  • znajomość języka niemieckiego (B2) będzie bardzo dużym atutem,

  • zaawansowana znajomość programu MS Excel (Pivot, VLOOKUP, Formuły itd.),

  • bardzo dobra znajomość środowiska SAP (moduły CO, FI, BW),

  • silne zdolności analityczne oraz umiejętność myślenia koncepcyjnego i przekrojowego,

  • wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,

  • samodzielność, inicjatywa oraz umiejętność pracy pod presją.

Pracodawca oferuje

  • hybrydowy tryb pracy,

  • udział we wdrażaniu nowoczesnych procesów i rozwiązań,

  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,

  • możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu,

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia dostosowane do indywidualnych kompetencji i wyników,

  • praca w międzynarodowej organizacji nastawionej na dynamiczny rozwój,

  • pakiet benefitów pracowniczych - opieka medyczna, karnety sportowe i wiele innych.

Goldman Recruitment

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

Przewiń do profilu firmy