Oferta pracy

Adecco Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. rachunkowych

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • pomorskie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 15 maj 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2020 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Aktualnie dla nszego Klienta z kapitałem skandynawskim, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

      Specjalista ds. rachunkowych z językiem angielskim
Nr ref.: AS/2021/04/GDA

Zadania:

  • Wykonywanie przydzielonych zadań w obszarze AR i AP
  • Przetwarzanie danych, analiza i raportowanie
  • Codzienny kontakt z klientami norweskimi
  • Udział w prowadzeniu procesu naliczania płac
  • Współpraca z innymi członkami zespołu
  • Udział w projektach usprawniających

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
  • Dyplom licencjata w zakresie rachunkowości/finansów/ekonomii/zarządzania
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • Dobra znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Excel
  • Doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane

 

Oferta:

  • Możliwość pracy z językami obcymi
  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Karta Multisport benefit
  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość rozwoju w zakresie finansów, księgowości w firmie z kapitałem zagranicznym.
Oferta pracy stałej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Aktualnie dla nszego Klienta z kapitałem skandynawskim, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

      Specjalista ds. rachunkowych z językiem angielskimNumer ref.: AS/2021/04/GDA

Zadania:

  • Wykonywanie przydzielonych zadań w obszarze AR i AP
  • Przetwarzanie danych, analiza i raportowanie
  • Codzienny kontakt z klientami norweskimi
  • Udział w prowadzeniu procesu naliczania płac
  • Współpraca z innymi członkami zespołu
  • Udział w projektach usprawniających

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
  • Dyplom licencjata w zakresie rachunkowości/finansów/ekonomii/zarządzania
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • Dobra znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Excel
  • Doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane

 

Oferta:

  • Możliwość pracy z językami obcymi
  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Karta Multisport benefit
  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość rozwoju w zakresie finansów, księgowości w firmie z kapitałem zagranicznym.
Oferta pracy stałej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne