Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. raportowania w Contact Center

Getin Noble Bank S.A.

Getin Noble Bank S.A.

Postępu 18A

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie raportów oraz analiz w odpowiedzi na bieżące potrzeby kadry kierowniczej,

  • przegląd i ocena istniejących wskaźników efektywności w procesach i kanałach obsługi klienta

  • prognozowanie i analiza ruchu telefonicznego,

  • tworzenie cyklicznych raportów monitorujących KPI organizacji,

  • inicjowanie i procesowanie usprawnień w ramach realizowanych działań raportowo-analitycznych,

  • współpraca z kadrą kierowniczą w celu opracowywania i monitorowania wskaźników operacyjnych,

  • współpraca z innymi jednostkami banku w ramach projektów dotyczących analiz i raportowania.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki matematyka, informatyka, ekonomia),

  • minimum 3 lata w branży Contact Center w jednostkach odpowiedzialnych za przygotowanie raportów i analiz (warunek konieczny),

  • umiejętność analizowania danych ilościowych i jakościowych,

  • bardzo dobra znajomość MS Excel (mile widziana znajomość VBA),

  • dobra znajomość języka SQL,

  • znajomość procesów i systemów wykorzystywanych w Contact Center,

  • terminowość i wysoka jakość wykonywanych zadań,

  • umiejętność realizowania zadań pod presją czasu.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,

  • samodzielność w pracy i możliwość rozwoju zawodowego,

  • realny wpływ na wprowadzanie nowych rozwiązań w organizacji,

  • pracę hybrydową,

  • stanowisko pracy wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,

  • benefity: MyBenefit, Multisport i prywatną opiekę medyczną.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • szkolenia wewnętrzne

Etapy rekrutacji
1

Analiza aplikacji

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie

4

Informacja zwrotna

Getin Noble Bank S.A.

POZNAJ GETIN NOBLE BANK

Jesteśmy bankiem uniwersalnym i należymy do grona dziesięciu największych banków w Polsce. Naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz wspólnot mieszkaniowych. Mamy ponad 300 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Dzięki nieustannej pracy nad ofertą i jakością regularnie zajmujemy czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi klientów detalicznych.

W Getin Noble Banku świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz zespół idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!

W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?

PRACA W ODDZIALE BANKU

Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!

Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.

PRACA W CONTACT CENTER

Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.

PRACA W IT

Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!

W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.

PRACA W CENTRALI

Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.

Przewiń do profilu firmy