Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Regulacji Majątkowej

OPEC GDYNIA Sp. z o. o.

  • Opata Hackiego 14, Gdynia
    Gdynia, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

OPEC GDYNIA Sp. z o. o.

Opata Hackiego 14

Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • to m.in. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do organizowania i przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości – gruntów i budynków stanowiących własność Spółki

  • prowadzenie postępowań mających na celu pozyskanie nieruchomości na potrzeby Spółki

  • realizacja ustalonych przez Spółkę zabezpieczeń formalno–prawnych związanych z ewentualnymi przyszłymi roszczeniami osób trzecich za korzystanie z ich nieruchomości, gdzie umieszczona została infrastruktura ciepłownicza przy prowadzonych przez Spółkę inwestycjach albo związanych z ujawnieniem,

  • prowadzenie postępowań w zakresie roszczeń odszkodowawczych właścicieli gruntów, budynków, budowli, których władanie zostało ograniczone,

  • prowadzenie spraw w toku postępowań administracyjnych związanych m.in. ze zwrotem nieruchomości bądź w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość, w których Spółka jest uczestnikiem

  • współpraca z projektantami w zakresie pozyskiwania zgód niezbędnych do złożenia oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane

  • prowadzenie całości dokumentacji związanej z korzystaniem z usług notariuszy, rzeczoznawców majątkowych i geodetów, w zakresie przygotowania zleceń, odbioru i weryfikacji wykonanych prac, potwierdzenie faktur pod względem merytorycznym

  • sporządzenie, weryfikowanie i kompletowanie potrzebnych dokumentów, załatwianie spraw urzędowych niezbędnych w zakresie uzyskania informacji dotyczących nieruchomości.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, zarządzanie nieruchomościami lub pokrewne

  • umiejętność obsługi komputera - pakiet MS office, serwis prawniczy Lex, system elektroniczny ksiąg wieczystych i krajowego rejestru sądowego

  • znajomość ustaw: kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, prawo energetyczne, o księgach wieczystych i hipotece, o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, prawo spółdzielcze, kodeks postępowania administracyjnego.

  • predyspozycje osobowościowe: bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów z interesantami.

Mile widziane

  • prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • możliwość zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • stabilne zatrudnienie

  • możliwość rozwoju w branży ciepłowniczej i nowych technologiach (OZE, kogeneracja, fotowoltaika)

  • szkolenia branżowe

  • opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych: dopłaty do przedszkola, wczasy pod gruszą, dopłaty do karty multisport, dopłaty do wydarzeń kulturalnych

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dopłaty do przedszkola

  • dopłaty do wydarzeń kulturalnych

OPEC GDYNIA Sp. z o. o.

Od prawie 60 lat produkujemy i dostarczamy ciepło mieszkańcom Gdyni i Wejherowa.

Przewiń do profilu firmy