Ta oferta pracy jest nieaktualna od 87 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Reklamacji Chargeback

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 27.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top

    Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService w Polsce i na rynkach zagranicznych liczy ponad 265 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

     

    Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Reklamacji Chargeback
    Miejsce pracy: Warszawa

     

    Zakres obowiązków:

    • obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych
    • monitoring ryzyka transakcji
    • aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym projektów międzynarodowych, dla największych i najbardziej wymagających biznesów na rynku płatności kartowych
    • planowanie nowych rozwiązań dla klienta wewnętrznego i zewnętrznego

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny)
    • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
    • doświadczenie w obsłudze procesu reklamacyjnego Chargeback w firmach będących agentami rozliczeniowymi (lub o podobnym profilu, np. banki)
    • dobra znajomość przepisów wiodących Organizacji Płatniczych w obszarze rozpatrywania reklamacji

    Mile widziane:

    • znajomość metodyki oraz narzędzi wykorzystywanych do oceny zdolności i wiarygodności kredytowej podmiotów gospodarczych
    • znajomość zagadnień związanych z monitoringiem ryzyka związanego z transakcjami kartowymi

    Oferujemy:

    • rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
    • zatrudnienie w oparciu o umowę na czas określony (12 miesięcy)
    • pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
    • udział w szkoleniach
    • dostęp do wiedzy i doświadczenia specjalistów
    • prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
    • owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę
    aplikuj
     
    Gwarantujemy całkowitą dyskrecję i poufność procesu rekrutacji. 
     
    Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.