Digital Care Sp. z o.o.

Specjalista ds. Reklamacji i Jakości

Digital Care Sp. z o.o.O firmie

Digital Care Sp. z o.o.

Marszałkowska 126

Warszawa

top

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Reklamacji i Jakości
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Marszałkowska 126/134
top

Oferujemy:

  • Pakiet socjalny (prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie);
  • Świeże owoce, pyszną kawę i herbatę;
  • Zajęcia z języków obcych odbywające się w naszym biurze;
  • Szkolenia merytoryczne i możliwość dalszego rozwoju;
  • Świetną atmosferę pracy i imprezy integracyjne;
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
  • Znakomitą lokalizację nowego biura (Metro Świętokrzyska);
  • Różnorodność codziennych wyzwań w międzynarodowym środowisku i dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • Umowę o pracę.

Oferujemy:

 
 
 
benefit
system
 
opiekę
medyczną
 
ubezpieczenie
grupowe
 
umowę o pracę
       
 
 
 
szkolenia
 
imprezy
integracyjne
 
dobrą atmosferę
 
rozwój
       
 
 
 
międzynarodowe
środowisko
 
codzienne
wyzwania
 
owoce
 
pyszną kawę
i herbatę
       

Opis stanowiska:

  • Praca na stanowisku Specjalisty ds. Reklamacji i Jakości w nowym biurze w ścisłym centrum Warszawy.
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi reklamacji i kontaktów z Klientami DC.
  • Prowadzenie badania CFR/OFR i innych.
  • Prowadzenie korespondencji z Klientem w związku z rozpatrywaną reklamacją.
  • Udzielanie odpowiedzi na reklamacje w określonych ustawowo terminach, obsługa zadań zgodnie z terminami przyjętymi w obowiązujących procedurach obsługi.
  • Prowadzenie ewidencji wpływających do DC reklamacji.
  • Realizacja zadań zgodnie z przyjętymi targetami ilościowymi oraz czasowymi zgodnie z procedurą i/lub wytycznymi przełożonego.
  • Kompletowanie dokumentacji związanej z reklamacjami oraz ewidencja 100% kontaktów z/od Klienta w systemie.
  • Prowadzenie korespondencji z upoważnionymi Partnerami w związku z rozpatrywaną reklamacją.

Wymagamy:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta ok. 2 lat (preferowane doświadczenie w ubezpieczeniach, bankowości, usługach).
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie w zakresie ubezpieczeń).
  • Dobra znajomość uwarunkowań prawnych i orzecznictwa sądowego z zakresu ubezpieczeń i odszkodowań oraz Prawa Konsumenta.
  • Język angielski – poziom co najmniej dobry w mowie i piśmie.
  • Swoboda w kontakcie z Klientem.
  • Umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i wysokie zaangażowanie.
  • Wysoka samodzielność w realizacji zadań, nastawienie na rozwiązanie problemu.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania, nie czekaj, aplikuj!

aplikuj
bottom
Znajdziesz nas na:
digitalcaregroup.pl

Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych będzie Digital Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 126/134 Twoje dane osobowe oraz ewentualnie przekazane nam przez Ciebie dane dodatkowe, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest pod adresem: digitalcaregroup.pl/dane-osobowe/

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Reklamacji i Jakości
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Marszałkowska 126/134

Opis stanowiska:

  • Praca na stanowisku Specjalisty ds. Reklamacji i Jakości w nowym biurze w ścisłym centrum Warszawy.
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi reklamacji i kontaktów z Klientami DC.
  • Prowadzenie badania CFR/OFR i innych.
  • Prowadzenie korespondencji z Klientem w związku z rozpatrywaną reklamacją.
  • Udzielanie odpowiedzi na reklamacje w określonych ustawowo terminach, obsługa zadań zgodnie z terminami przyjętymi w obowiązujących procedurach obsługi.
  • Prowadzenie ewidencji wpływających do DC reklamacji.
  • Realizacja zadań zgodnie z przyjętymi targetami ilościowymi oraz czasowymi zgodnie z procedurą i/lub wytycznymi przełożonego.
  • Kompletowanie dokumentacji związanej z reklamacjami oraz ewidencja 100% kontaktów z/od Klienta w systemie.
  • Prowadzenie korespondencji z upoważnionymi Partnerami w związku z rozpatrywaną reklamacją.

Wymagamy:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta ok. 2 lat (preferowane doświadczenie w ubezpieczeniach, bankowości, usługach).
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie w zakresie ubezpieczeń).
  • Dobra znajomość uwarunkowań prawnych i orzecznictwa sądowego z zakresu ubezpieczeń i odszkodowań oraz Prawa Konsumenta.
  • Język angielski – poziom co najmniej dobry w mowie i piśmie.
  • Swoboda w kontakcie z Klientem.
  • Umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i wysokie zaangażowanie.
  • Wysoka samodzielność w realizacji zadań, nastawienie na rozwiązanie problemu.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Pakiet socjalny (prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie);
  • Świeże owoce, pyszną kawę i herbatę;
  • Zajęcia z języków obcych odbywające się w naszym biurze;
  • Szkolenia merytoryczne i możliwość dalszego rozwoju;
  • Świetną atmosferę pracy i imprezy integracyjne;
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
  • Znakomitą lokalizację nowego biura (Metro Świętokrzyska);
  • Różnorodność codziennych wyzwań w międzynarodowym środowisku i dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • Umowę o pracę.

Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania, nie czekaj, aplikuj!

Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych będzie Digital Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 126/134 Twoje dane osobowe oraz ewentualnie przekazane nam przez Ciebie dane dodatkowe, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest pod adresem: digitalcaregroup.pl/dane-osobowe/

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy