Specjalista ds. Reklamacji Jakościowych

  • Nysa, opolskie
  • Specjalista
  • 07.12.2018
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 06.01.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    W związku z rozwojem, firma poszukuje pracownika na stanowisko:

    Specjalista ds. Reklamacji Jakościowych
    Miejsce pracy: Nysa

    Główne obowiązki:

    • Rejestracja wszystkie zgłoszeń reklamacyjnych według ustalonych standardów
    • Przeprowadzanie wstępnej analizy reklamacji poprzez sprawdzenie próbki referencyjnej, zapisów z jakości użytych surowców oraz zapisów z kontroli produkcyjnej i laboratoryjnej
    • Weryfikacja zasadności reklamacji i przesyłanie reklamacji do właściwego obszaru celem przeprowadzenia analizy przyczyn zdarzenia i ustalenia działania korygujących
    • Podejmowanie decyzji o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji, przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje zgodnie z wewnętrznymi zasadami
    • Przygotowanie i przesyłanie do dostawców reklamacje jakościowe dla surowców/materiałów zapewniając ich terminową rejestracje w systemie AGILE.

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe, min. licencjat – preferowane kierunki Technologia Spożywcza, Chemia Spożywcza, Towaroznawstwo
    • Minimum 2 lata doświadczenia w firmie spożywczej w Dziale Jakości na stanowisku Specjalisty
    • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodna komunikację
    • Bardzo dobra znajomość pakietu Office
    • Samodzielność i sumienność w działaniu


    Jeżeli spełniasz powyższe kryteria to zapraszamy do składania aplikacji klikając:

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji”.

    bottom