Ta oferta pracy jest nieaktualna od 159 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Reklamacji Klienta Korporacyjnego

  • Ruda Śląska, śląskie
  • Specjalista
  • 15.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Specjalista ds. Reklamacji Klienta Korporacyjnego
    Ruda Śląska
    • telefoniczna i elektroniczna obsługa Klienta Korporacyjnego,
    • udzielanie odpowiedzi na zgłaszane przez Klientów problemy,
    • przyjmowanie skarg i reklamacji od Klientów Korporacyjnych oraz rozwiązywanie ich
      w wyznaczonym zakresie,
    • sporządzenie korespondencji kierowanej do Klientów dotyczącej odpowiedzi na reklamacje i skargi,
    • przestrzeganie terminów odpowiedzi na reklamacje dla Klientów objętych Ustawą,
    • realizacja zadań w wyznaczonych terminach dla linii biznesowej,
    • wspieranie Doradców Klientów Korporacyjnych w realizacji ich zadań związanych
      z obsługą i utrzymaniem Klienta.

    • znajomość zagadnień z zakresu bankowości korporacyjnej,
    • bardzo mocne zorientowanie na Klienta - jego potrzeby, wymagania i problemy,
      wysoka kultura osobista,
    • dokładność i rzetelność realizacji powierzonych zadań,
    • wykształcenie minimum średnie,
    • dobra organizacja czasu pracy,
    • mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.
    • współpracę z najlepszymi specjalistami,
    • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • samodzielne stanowisko pracy pełne wyzwań i ciekawych projektów,
    • atmosferę opartą na współpracy,
    • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (np. karta Multisport, dodatkowe dni wolne, ubezpieczenia grupowe i inne).
    aplikuj