Oferta pracy

Specjalista ds. reklamacji

Selsey Sp. z o.o.O firmie

  • Pieniężnego 18B, Olsztyn
    Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Selsey Sp. z o.o.

Pieniężnego 18B

Olsztyn

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie i zarządzanie procesem reklamacji

  • Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa)

  • Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętymi standardami

  • Kontrola terminowości wykonywanych działań naprawczych

  • Tworzenie raportów

  • Tworzenie szablonów maili i pism

  • Odpowiedzialność za customer experience (dbałość o jakość rozmów telefonicznych i ich odsłuchy, monitorowanie wiadomości mailowych)

  • Wsparcie działu w rozwiązywaniu sytuacji trudnych z klientami

  • Współpraca z działami spółki oraz producentami

Nasze wymagania

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w obszarze reklamacji)

  • Doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i partnerami biznesowymi

  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność udzielania informacji zwrotnych

  • Wysoki poziom empatii i nastawienie proklienckie

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i lekkie pióro

  • Dokładność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy

  • Dobra znajomość obsługi komputera (w tym znajomość MS Excel, Google Sheets, Google Drive)

  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym (8-16, 9-17, 12-20 oraz niektóre soboty)

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie umowę

  • Możliwość częściowej pracy w trybie home office

  • Bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i mienia)

  • Darmowy parking

  • Organizację nastawioną na budowanie partnerskiej atmosfery i dobrych relacji (płaska struktura, imprezy integracyjne, kultura feedbacku)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • komputer do użytku prywatnego

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • świętowanie urodzin

Selsey Sp. z o.o.

Jesteśmy jednym z największych w Polsce sprzedawcą mebli oraz dekoracji. Selsey działa na rynku od 7 lat, na 12 rynkach w Europie. Jesteśmy jednymi z największych dostawców Amazon, Wayfair oraz Groupon. Financial Times uhonorował nas tytułem TOP1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie w 2020 r.

W ostatnim roku strukturalnie urośliśmy o 60% i nie zatrzymujemy się w rozwoju. Nasi pracownicy codziennie udowadniają nam, że w e-commerce nie ma rzeczy niemożliwych. Stawiamy na innowacyjność, dlatego docieramy do naszych klientów głównie online. Kreujemy trendy wnętrzarskie i oferujemy im produkty, dzięki którym realizują każdą, nawet najbardziej szaloną wizję aranżacji swoich domowych przestrzeni. Działamy w całej Europie, a zdecydowana większość naszego portfolio powstaje w Polsce.

Wiemy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy to podstawa naszego sukcesu. Robimy więc wszystko, by czuli się w Selsey szczęśliwi. Stawiamy na nieformalną atmosferę w pracy oraz swobodę w działaniu. Wybieramy otwartość zamiast sztywnych procedur. Chodzimy w trampkach, ale nie mamy nic przeciwko lakierkom. Wygoda jest najważniejsza, nie tylko w pracy. Jesteśmy sobą, mamy wiele pasji, gonimy za rozwojem, a elastyczność i nieszablonowe myślenie wpisaliśmy w DNA w naszej firmy. Jeśli szukasz miejsca, gdzie każdy Twój pomysł będzie wysłuchany - dobrze trafiłeś. Selsey to Twój drugi dom :)

Przewiń do profilu firmy