Oferta pracy

Specjalista ds. Reklamacji

Polenergia Fotowoltaika

Polenergia Fotowoltaika

plac Ireneusza Gugulskiego 1

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi

  • Procesowanie zgłoszeń reklamacyjnych

  • Telefoniczna (połączenia wychodzące i przychodzące) oraz mailowa obsługa Klienta

  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta

  • Aktywne rozpoznawanie problemów i szukanie najlepszych rozwiązań dla Klienta i firmy

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. rok)

  • Rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz umiejętności negocjacyjne

  • Dobra znajomość MS Office (Szczególnie MS Excel)

  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

  • Zaangażowanie, dobra organizacja pracy i dokładność

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy

  • Możliwość budowania ścieżki zawodowej i rozwoju w strukturach firmy

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Pozytywną atmosferę i komfortowe środowisko pracy

  • Kartę MultiSport

  • Owocowe środy

Polenergia Fotowoltaika

Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Rośniemy w siłę tak szybko, że w drugim roku działalności zajęliśmy 3 miejsce pod względem zainstalowanej mocy w mikroinstalacjach.

Wytyczamy kierunki polskiej transformacji energetycznej. Budujemy najlepszą ofertę komplementarnych usług i zielonych technologii, wspierających na co dzień polskie rodziny i przedsiębiorstwa.

Do naszych inwestycji oprócz rozwoju obszaru fotowoltaiki, należy pozyskiwanie energii z farm wiatrowych na morzu i lądzie, transformacja wodorowa, rozwój kogeneracji gazowej oraz e-mobility.

Chcesz poznać nasze wartości? To pasja, odpowiedzialność, leadership, samodoskonalenie, ambicja oraz jakość. Jeśli kierujesz się podobnymi, połączmy siły, żeby razem zmieniać polski rynek energetyczny!

#ŁączymyEnergię

Przewiń do profilu firmy