Oferta pracy

Specjalista ds. rekrutacji

Bank Millennium S.A.

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji pracowników w tym do obszaru sprzedaży – sieci placówek detalicznych i departamentów wsparcia

  • Dobór najbardziej efektywnych metod rekrutacji i pozyskiwania Kandydatów

  • Prowadzenie wywiadów telefonicznych, on-line oraz bezpośrednich spotkań z Kandydatami, przygotowywanie raportów rekrutacyjnych

  • Współpraca z Klientami wewnętrznymi w zakresie realizacji procesów rekrutacyjnych

  • Przygotowywanie, redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń na zewnętrznych portalach

  • Współtworzenie wizerunku Banku Millennium, jako atrakcyjnego pracodawcy w tym reprezentowanie Banku na targach pracy, konferencjach, itp.

  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych

Nasze wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze HR lub w agencji rekrutacji i doradztwa personalnego

  • Wykształcenie wyższe (najchętniej kierunkowe: ZZL, psychologia, zarządzanie)

  • Umiejętność rekrutacji poprzez niestandardowe kanały takie jak: media społecznościowe, polecenia, eventy

  • Zainteresowanie szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z ludźmi

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • Duży poziom samodzielności oraz etyki zawodowej

  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań

  • Mile widziane doświadczenie w instytucji finansowej

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej w dynamicznym zespole zorientowanym na sukces

  • Atrakcyjną lokalizację biura w Warszawie lub Gdańsku

  • Pracę w wewnętrznym dziale HR w atmosferze opartej na zaufaniu i współpracy - wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników

  • Możliwości rozwoju oraz wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • punkt obsługi lekarskiej w centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Przewiń do profilu firmy

Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Jeżeli nasza oferta jest dla Państwa interesująca prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk Aplikuj.