Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Rekrutacji

  • Gliwice, śląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 01.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    MY CENTER S.A. to pracodawca posiadający ogólnopolską, dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów w branży AGD RTV oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. MY CENTER to szansa na ciekawą pracę dla osób przedsiębiorczych, kreatywnych i otwartych na innych ludzi. Ciągły rozwój Firmy oraz otwartość na kreatywne pomysły umożliwia najbardziej ambitnym i zaangażowanym pracownikom realizację swoich pasji i planów zawodowych.

    Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu to, w chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Rekrutacji
    Miejsce pracy: Gliwice

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń,
    • pracę pełną wyzwań,
    • niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon).

    Zakres obowiązków:

    • samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego oraz średniego szczebla,
    • dobór metod i źródeł pozyskiwania kandydatów,
    • tworzenie profili kandydatów,
    • przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych,
    • budowanie bazy kandydatów,
    • prowadzenie wywiadów telefonicznych i stacjonarnych rozmów rekrutacyjnych,
    • utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami,
    • wspieranie kadry menadżerskiej w zakresie działań rozwojowych,
    • budowanie pozytywnych relacji z pracownikami,
    • bieżąca realizacja zadań wynikających ze strategii wewnętrznej.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe (preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi),
    • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
    • umiejętność nawiązywania oraz podtrzymywania pozytywnych relacji z kandydatami,
    • doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz zdolności organizacyjne,
    • dobrze rozwinięta umiejętność planowania pracy i wyznaczania priorytetów,
    • skrupulatność, dbałość o szczegóły, terminowość i zaangażowanie,
    • nastawienie na realizację celów,
    • prawo jazdy kategorii B.


    Czekamy właśnie na Ciebie!