Oferta pracy
Administratorem danych osobowych jest In-Serv Team Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przemysłowej 39/105 61-541 Poznań, kontakt: [email protected] Dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji, do której się zgłaszasz. Dane osobowe wykraczające poza te, które są wymagane przez przepisy Kodeksu pracy przetwarzamy na podstawie Twojej zgody. Twoje dane będziemy przetwarzać także na potrzeby innych rekrutacji przez wskazany przez Ciebie okres po to by przedstawiać Ci oferty pracy, które mogą Cię zainteresować. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją zgodę kontaktując się z nami np. przez zakładkę kontakt lub dzwoniąc do nas. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Tutaj dowiesz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych.
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Rekrutacji

In-Serv Team Sp. z o.o.

5 5008 000 brutto / mies.
  • Przemysłowa 39, Wilda, Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • ważna jeszcze 14 dni
    do: 03 cze 2022
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 2

In-Serv Team Sp. z o.o.

Przemysłowa 39

Wilda

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Selekcja otrzymanych aplikacji

  • Dobór technik rekrutacji najbardziej odpowiadających profilowi kandydata

  • Organizacja i prowadzenie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych

  • Sporządzanie notatek z procesu rekrutacji i selekcji kandydatów

  • Zawieranie umów i nadzór nad dokumentami

  • Koordynowanie i opieka nad kandydatem rekrutacji

  • Administrowanie procesami rekrutacyjnymi w wewnętrznym systemie

  • Raportowanie realizacji procesów rekrutacyjnych

  • Budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów

  • Realizacja prac o charakterze administracyjnym

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w rekrutacji pracowników niskiego i średniego szczebla

  • Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji telefonicznej

  • Umiejętność podstawowej obsługi pakietu MS Office, zwłaszcza Excel

  • Wychodzenie z własną inicjatywą i umiejętność rozwiązywania problemów

  • Wytrwałość w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów

  • Rzetelność, samodzielność i odpowiedzialność

  • Doskonała organizacja pracy i zaangażowanie

  • Umiejętności negocjacyjne

  • Asertywność

  • Dodatkowy atutem będzie znajomość j. niemieckiego (nie jest wymagana)

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia

  • Motywacyjny system premiowy wypłacany co miesiąc

  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Pracę w zgranym i młodym zespole

  • Możliwość pracy zdalnej

  • Karty Multisport Classic lub Multisport Plus współfinansowane przez pracodawcę

  • Pakiet Medyczny w LUXMED

  • Szkolenia i warsztaty finansowane przez pracodawcę

  • Brak dress code’u

  • Organizowane integracje firmowe

  • Benefity w postaci spa lub wyjazdy weekendowe do 4/5 gwiazdowych hoteli za osiągnięte cele,

  • Owocowe Wtorki i Czwartki,

  • Na bieżąco uzupełniana kuchnia biurowa

O nas

In-Serv Team Sp. z o. o. jest innowacyjną firmą budowlaną z wieloletnim doświadczeniem, oferującą stanowiska pracy odpowiadające różnorodnym specjalizacjom. Przez 8 lat zdobyliśmy niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w dziedzinie zatrudniania pracowników budowlanych na rynku Niemieckim, dzięki czemu staliśmy się specjalistami w branży. Aktywnie działamy, rekrutując pracowników budowlanych i rzemieślniczych. Dołącz do naszego zespołu i zobacz jak się pracuje w branży rekrutacyjnej z naszą firmą!