Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do BLDG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Zabłocie 43a (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
BLDG sp. z o.o. sp.k.

Specjalista ds. rozliczania projektów

BLDG sp. z o.o. sp.k.O firmie

BLDG sp. z o.o. sp.k.

Zabłocie 43A

Kraków

Specjalista ds. rozliczania projektów

BLDG sp. z o. o. sp.k. specjalizuje się w doradztwie gospodarczym i biznesowym dla przedsiębiorstw. Kompleksowo wspieramy naszych klientów w procesie wdrażania nowych produktów i usług na rynek.

To co nas wyróżnia to głębokie przekonanie, że kluczem do sukcesu jest współpraca i partnerstwo. Aktywnie wspieramy naszych klientów w realizowanych przez nich działaniach. Korzystając z naszej wiedzy oraz doświadczenia proponujemy rozwiązania adekwatne do zakresu inwestycji oraz opłacalne ekonomicznie. Zaangażowanie i kreatywność pozwala nam proponować rozwiązania nieszablonowe i innowacyjne, często zwiększające pakiet dostępnych możliwości finansowania dla klienta.

W grupie BLDG działa również fundusz kapitałowy ukierunkowany na wsparcie rozwoju produktów i technologii poprzez finansowanie prac badawczo-rozwojowych. Pracownicy BLDG Doradztwo mają tym samym możliwość uczestniczenia w projektach innowacyjnych start-up’ów.

Specjalista ds. rozliczania projektów
Miejsce pracy: Kraków

Oferujemy:

  • Długą perspektywę współpracy w oparciu o umowę o pracę (dostosowując się do potrzeb pracownika, umożliwiamy wybór formy zatrudnienia)
  • Możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych projektów;
  • Stanowisko pracy o wysokim poziomie samodzielności i decyzyjności;
  • Atrakcyjne środowisko pracy w młodej firmie ze zgranym zespołem i w wygodnym biurze;
  • Możliwość zdobywania nowej wiedzy i umiejętności oraz wsparcie doświadczonych doradców;
  • Możliwość udziału w szkoleniach.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, finanse i rachunkowość);
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rozliczaniem projektów;
  • Znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020 (przede wszystkim POIR i RPO);
  • Bardzo dobra znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
  • Znajomość procedur związanych z księgowaniem wydatków (zasady księgowania wydatków, fakturowanie, zasady amortyzacji itp.);
  • Wiedza na temat systemu instytucjonalnego dystrybucji środków europejskich, znajomość poszczególnych instytucji zaangażowanych we wdrażanie finansowania obecnej perspektywy.
  • Znajomość procedur kontroli projektów;
  • Umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie;
  • Doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym;
  • Znajomość Centralnego systemu teleinformatycznego (SL2014);
  • Znajomość metodyki zarządzania projektami będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie w rozliczaniu projektów POIG lub POIR.
  • Język angielski – poziom komunikatywny lub wyższy.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, sumienność i odpowiedzialność.
  • Wymagany wysoki poziom umiejętności posługiwania się oprogramowaniem MS Office w tym zwłaszcza MS Excel, Word, Adobe Acrobat Reader, pakiet biurowy Google.

Obowiązki:

  • Przygotowywanie dokumentacji finansowej projektu, rozliczanie wniosków o płatność (w tym o płatność końcową) sporządzanie raportów i sprawozdań;
  • Nadzór nad poprawnością finansowo – prawną projektów;
  • Stały kontakt z klientem i księgowością w sprawie rozliczania projektów;
  • Weryfikacja dokumentów finansowych pod względem zgodności z wytycznymi kwalifikowalności wydatków;
  • Kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi i opiekunami projektów;
  • Wsparcie merytoryczne w tworzeniu i modyfikacji procedur operacyjnych mających wpływ na proces rozliczania projektów;
  • Przeprowadzanie postępowań ofertowych zgodnie z zasadą konkurencyjności;
  • Udział w kontrolach doraźnych i końcowych projektów.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) za pomocą przycisku APLIKUJ.
 
Zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi dokumentami i skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
 

 

 

 

BLDG sp. z o. o. sp.k. specjalizuje się w doradztwie gospodarczym i biznesowym dla przedsiębiorstw. Kompleksowo wspieramy naszych klientów w procesie wdrażania nowych produktów i usług na rynek.

To co nas wyróżnia to głębokie przekonanie, że kluczem do sukcesu jest współpraca i partnerstwo. Aktywnie wspieramy naszych klientów w realizowanych przez nich działaniach. Korzystając z naszej wiedzy oraz doświadczenia proponujemy rozwiązania adekwatne do zakresu inwestycji oraz opłacalne ekonomicznie. Zaangażowanie i kreatywność pozwala nam proponować rozwiązania nieszablonowe i innowacyjne, często zwiększające pakiet dostępnych możliwości finansowania dla klienta.

W grupie BLDG działa również fundusz kapitałowy ukierunkowany na wsparcie rozwoju produktów i technologii poprzez finansowanie prac badawczo-rozwojowych. Pracownicy BLDG Doradztwo mają tym samym możliwość uczestniczenia w projektach innowacyjnych start-up’ów.

Specjalista ds. rozliczania projektów

Obowiązki:

  • Przygotowywanie dokumentacji finansowej projektu, rozliczanie wniosków o płatność (w tym o płatność końcową) sporządzanie raportów i sprawozdań;
  • Nadzór nad poprawnością finansowo – prawną projektów;
  • Stały kontakt z klientem i księgowością w sprawie rozliczania projektów;
  • Weryfikacja dokumentów finansowych pod względem zgodności z wytycznymi kwalifikowalności wydatków;
  • Kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi i opiekunami projektów;
  • Wsparcie merytoryczne w tworzeniu i modyfikacji procedur operacyjnych mających wpływ na proces rozliczania projektów;
  • Przeprowadzanie postępowań ofertowych zgodnie z zasadą konkurencyjności;
  • Udział w kontrolach doraźnych i końcowych projektów.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, finanse i rachunkowość);
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rozliczaniem projektów;
  • Znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020 (przede wszystkim POIR i RPO);
  • Bardzo dobra znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
  • Znajomość procedur związanych z księgowaniem wydatków (zasady księgowania wydatków, fakturowanie, zasady amortyzacji itp.);
  • Wiedza na temat systemu instytucjonalnego dystrybucji środków europejskich, znajomość poszczególnych instytucji zaangażowanych we wdrażanie finansowania obecnej perspektywy.
  • Znajomość procedur kontroli projektów;
  • Umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie;
  • Doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym;
  • Znajomość Centralnego systemu teleinformatycznego (SL2014);
  • Znajomość metodyki zarządzania projektami będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie w rozliczaniu projektów POIG lub POIR.
  • Język angielski – poziom komunikatywny lub wyższy.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, sumienność i odpowiedzialność.
  • Wymagany wysoki poziom umiejętności posługiwania się oprogramowaniem MS Office w tym zwłaszcza MS Excel, Word, Adobe Acrobat Reader, pakiet biurowy Google.

Oferujemy:

  • Długą perspektywę współpracy w oparciu o umowę o pracę (dostosowując się do potrzeb pracownika, umożliwiamy wybór formy zatrudnienia)
  • Możliwość wykorzystania swoich umiejętności i doświadczenia w realizacji ciekawych projektów;
  • Stanowisko pracy o wysokim poziomie samodzielności i decyzyjności;
  • Atrakcyjne środowisko pracy w młodej firmie ze zgranym zespołem i w wygodnym biurze;
  • Możliwość zdobywania nowej wiedzy i umiejętności oraz wsparcie doświadczonych doradców;
  • Możliwość udziału w szkoleniach.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) za pomocą przycisku APLIKUJ.
 
Zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi dokumentami i skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
 

 

 

 

Ogłoszenie archiwalne