Oferta pracy

Specjalista ds. rozliczeń i finansów w Jednostce Realizującej Projekt Ochrony Przeciwpowodziowej w Dorzeczu Odry i Wisły (JRP OPDOW)

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna
Jesteśmy odpowiedzialni za gospodarkę wodną w Polsce. Naszą misją jest ochrona mieszkańców Polski przed powodzią i suszą, zrównoważone gospodarowanie wodami i zapewnienie dobrej jakości wody dla obecnych i przyszłych pokoleń.

Realizujemy wiele ważnych i potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategie i plany, edukujemy.
 
  • 392 jednostki organizacyjne
  • 6000 Pracowników
  • 3526 Pracowników z ponad 5-letnim stażem pracy
Specjalista ds. rozliczeń i finansów w Jednostce Realizującej Projekt Ochrony Przeciwpowodziowej w Dorzeczu Odry i Wisły (JRP OPDOW) (JRP OPDOW)
Szczecin
do 28 lipca 2021 r.

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • kontrolę prowadzonych spraw związanych z finansowym zarządzaniem projektem oraz monitorowanie jego realizacji,
  • monitorowanie rozliczeń i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych projektów,
  • weryfikację zgodności Raportów miesięcznych,
  • analizę i bieżącą kontrolę realizacji budżetu kosztów oraz analizę odchyleń,
  • sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby zarządu i kadry kierowniczej,
  • współpracę z działem księgowości,
  • planowanie finansowe,
  • udział w Misjach Banku Światowego, radach budowy, naradach technicznych.

CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:

  • posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: ekonomia, zarządzanie bądź kierunki techniczne,
  • ma minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • zna przepisy ustaw: Prawo wodne, Ustawa o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości,
  • sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office,
  • dobrze organizuje pracę własną,
  • myśli analitycznie,
  • jest samodzielny, odpowiedzialny,
  • potrafi pracować w zespole,
  • działa sprawnie pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych.

 

DODATKOWO DOCENIMY:

  • doświadczenie w rozliczaniu projektów, z uwzględnieniem różnych montaży finansowych,
  • znajomość warunków FIDIC i zapisów Kontraktowych,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • czynne prawo jazdy kat. B.

 

 

NASZYM PRACOWNIKOM
OFERUJEMY

  • Umowę o pracę
    Stabilne zatrudnienie
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki
  • Wczasy "pod gruszą"
    Bazy noclegowe w całym kraju
  • Atrakcyjne pakiety szkoleniowe
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Zgrany zespół i miłą atmosferę
  • Pracę, która ma znaczenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne