Specjalista ds. rozliczeń i współpracy z klientem

  • Gądki (pow. poznański), Poznań, wielkopolskie
  • Spedycyjna 2, 62-023 Robakowo, Polska pokaż mapę
  • Specjalista
  • 04.09.2019
  • Ważna jeszcze 15 dni (do 04.10.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.


    Jesteśmy firmą transportową o ugruntowanej pozycji na rynku od 1994 roku. Specjalizujemy się w transporcie towarów na terenie całej Europy. Naszą domeną jest transport między Holandią a krajami Europy Wschodniej i Zachodniej, przede wszystkim Francją, Anglią, Hiszpanią, Polską, Rosją oraz Węgrami. Nasz zespół to profesjonaliści, których charakteryzuje doświadczenie, wiedza, kompetencje i pasja! W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko:

    Specjalista ds. rozliczeń i współpracy z klientem
    Miejsce pracy: Poznań (okolice), Gądki (pow. poznański)

     

    Opis stanowiska: 

    • koordynowanie obiegu dokumentów (FV, dokumenty transportowe, korespondencja biznesowa)
    • ewidencja i weryfikacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
    • koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych dot. transportu
    • zapewnienie sprawnej komunikacji wewnątrz działu i na zewnątrz organizacji
    • opracowywanie dokumentów (w tym specjalistycznych) zleconych przez przełożonego
    • udzielanie informacji partnerom wewnętrznym i zewnętrznym
    • prowadzenie korespondencji i nadzór nad archiwum dokumentów związanych z działem

     

    Oferujemy: 

    • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej, rodzinnej firmie, zatrudniającej ponad 500 osób w całej Europie
    • work-life balance – po wyjściu z pracy telefon nie zadzwoni
    • opłacane przez firmę kursy językowe
    • konkurencyjne wynagrodzenie
    • niepowtarzalną atmosferę i warunki pracy w młodym zespole
    • pracę w międzynarodowym środowisku i kontakt z językiem angielskim  
    • prywatną opiekę medyczną i dostęp do platformy MyBenefit
    • firmowe treningi piłki nożnej i squash


    Potrzebne kwalifikacje:
     

    • doświadczenie w pracy związanej z obiegiem dokumentów i administracją
    • dobra znajomość pakietu MS Office (Ms Excel, MS Word)
    • wiedza z zakresu administracji
    • dokładność, rzetelność
    • dobra znajomość obsługi komputera
    • umiejętność pracy w zespole
    • znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację
    • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem


    Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie swoich dokumentów
    aplikacyjnych za pomocą przycisku Aplikuj teraz. 

    aplikuj
    bottom
    opis