Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Rozliczeń w Departamencie Księgowości Funduszy

OPERA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.O firmie

  • Marszałkowska 142
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Pełny etat
  • Specjalista

OPERA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.

Marszałkowska 142

Warszawa

Grupa Kapitałowa OPERA to pierwsza, największa oraz w 100% polska grupa finansowa. OPERA to także najbardziej innowacyjny podmiot na krajowym rynku finansowym oraz zdecydowany lider w zakresie inwestycji alternatywnych. Wykorzystując doświadczenie oraz prężność i swobodę działania niezależnej grupy dostarczamy unikalne, innowacyjne produkty dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Uważamy, że w naszej działalności najistotniejsze są wartościowe pomysły oraz odwaga i niezależność, konieczne do ich realizacji.

Specjalista ds. Rozliczeń w Departamencie Księgowości Funduszy

Zakres obowiązków:

  • Obsługa rozliczenia transakcji na GPW i rynkach zagranicznych oraz transakcji międzybankowych – wystawianie „instrukcji rozliczeniowych” i wyjaśnianie niezgodności.
  • Kontrola zawartych transakcji funduszy.
  • Bieżąca współpraca z bankami i domami maklerskimi.
  • Przygotowanie i bieżący monitoring płynności dla funduszy zarządzanych przez Towarzystwo.
  • Monitorowanie wysokości depozytów zabezpieczających na rachunkach funduszy.
  • Współpraca przy aktualizacji danych w umowach zawieranych pomiędzy funduszami a kontrpartnerami.

Wymagania:

  • Ukończone studia na kierunku finanse, bankowości lub pokrewne.
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w rozliczaniu transakcji na papierach wartościowych.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego.
  • Chęci rozwoju zawodowego w środowisku finansowym.
  • Dokładność i doskonała organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie dostosowane do prezentowanych umiejętności oraz atrakcyjny pakiet dodatkowych benefitów (pakiet sportowy, opieka medyczna).
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Przyjazne środowisko pracy.

Ogłoszenie archiwalne