Oferta pracy

Specjalista ds. Rozwoju CRM

PKO Bank Polski SAO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Departament Analityki Danych

Specjalista ds. Rozwoju CRM

Na co dzień w naszym zespole:

  • zbierasz i analizujesz wymagania biznesowe (np. pozyskujesz nowe źródła danych wewnętrznych/zewnętrznych, współpracujesz z zespołami kampanii bezpośrednich, zespołem analitycznym),

  • zajmujesz się mapowaniem wymagań biznesowych na wymagania systemów informatycznych (współpraca z IT),

  • przygotowujesz i ustalasz koncepcje i architektury Systemu Zarządzania Kampaniami,

  • rekomendujesz zmiany do procesów biznesowych na podstawie analiz i raportów,

  • uczestniczysz w pracach projektowych związanych z rozwojem kanałów zdalnych,

  • pracujesz w narzędziach Oracle SQL Developer, SAS Customer Intelligence, SAS Real-Time Decision Manager wykorzystywanych do budowy przepływów dla nowych kampanii marketingowych wykorzystujących sygnały i zdarzenia,

  • w nieodległej przyszłości rozpoczniesz pracę w aplikacjach typu Campaign Management hostowanych w środowisku chmurowym,

  • automatyzujesz procesy kampanii bezpośrednich w bieżącym środowisku,

  • prowadzisz analizy i interpretujesz wyniki kampanii bezpośrednich oraz przygotowujesz rekomendacje w zakresie podnoszenia efektowności realizowanych kampanii,

  • bierzesz udział w przygotowaniu oraz monitorowaniu efektywności zmian w produktach i działań nakierowanych na zwiększenie aktywności klientów.


To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • posiadasz umiejętność syntetycznego i logicznego myślenia,

  • posiadasz praktyczną znajomość przynajmniej jednej z baz: ORACLE, TERADATA, DB2, MS SQL SERVER, PostgreSQL, BigQuery, AzureSql (dobra znajomość SQL),

  • umiesz modelować dane (modelowanie logiczne - relacyjne, fizyczne),

  • masz umiejętności współpracy z odbiorcami zarówno biznesowymi jak i IT – w szczególności zarządzania wymaganiami w kontekście wykorzystywania rozwiązań kampanijnych i analitycznych,

  • mile widziane doświadczenie w pracy aplikacji SAS Customer Intelligence, SAS Real-Time Decision Manager, Exponea, Salesforce Marketing Cloud, Adobe Experience Platform, Adobe Campaign, Synerise,

  • posiadasz umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej w ramach rozbudowanych struktur projektowych (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w projekcie w metodyce zwinnej Agile/Scrum),

  • mile widziana znajomość zagadnień w zakresie funkcjonowania CRM,

  • jesteś osobą kreatywną, samodzielną, dokładną, umiesz pracować pod presją czasu.

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Ogłoszenie archiwalne