TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Specjalista ds. rozwoju i organizacji POK

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Limanowa, małopolskie

  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 31 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Specjalista ds. rozwoju i organizacji POK

Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Lokalizacja: Limanowa/Nowy Sącz

Nr ref: TOK/2020/58

Miejsce pracy: Limanowa

Kim jesteśmy?

MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.


Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.

Twoje zadania

  • Nadzór i monitoring procesów dystrybucyjnych.
  • Tworzenie nowych standardów i kierunków rozwoju, zarówno w zakresie szkoleń pracowników, jak i obsługi Klienta.
  • Działania związane z:
    • optymalizacją procesów oraz dokumentów w obszarach obsługi klienta,
    • optymalizacją i automatyzacją systemów,
    • wsparciem sprzedaży i obsługi Klienta.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne).
  • Znajomość procesów dystrybucyjnych, przyłączenia do sieci (w tym mikroinstalacji).
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta.
  • Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Inicjatywa i konsekwencja w działaniu, proponowanie ulepszeń oraz dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność oraz zaangażowanie w realizowane zadania.
  • Dążenie do osiągania wyników oraz chęć rozwoju i stałego doskonalenia się.
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Umiejętność podejmowania decyzji oraz współpracy w zespole.
  • Odpowiedzialność, rzetelność.

Oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Program
    wdrożeniowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dofinansowanie
    do wypoczynku
  • Karta
    Multisport
  • Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam

Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.

Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeżeli Pani/Pan nie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy o opuszczenie oferty poprzez zamknięcie formularza.  

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja

Kim jesteśmy?

MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.


Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.

Specjalista ds. rozwoju i organizacji POK

Twoje zadania

  • Nadzór i monitoring procesów dystrybucyjnych.
  • Tworzenie nowych standardów i kierunków rozwoju, zarówno w zakresie szkoleń pracowników, jak i obsługi Klienta.
  • Działania związane z:
    • optymalizacją procesów oraz dokumentów w obszarach obsługi klienta,
    • optymalizacją i automatyzacją systemów,
    • wsparciem sprzedaży i obsługi Klienta.

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne).
  • Znajomość procesów dystrybucyjnych, przyłączenia do sieci (w tym mikroinstalacji).
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta.
  • Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Inicjatywa i konsekwencja w działaniu, proponowanie ulepszeń oraz dobra organizacja pracy.
  • Samodzielność oraz zaangażowanie w realizowane zadania.
  • Dążenie do osiągania wyników oraz chęć rozwoju i stałego doskonalenia się.
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Umiejętność podejmowania decyzji oraz współpracy w zespole.
  • Odpowiedzialność, rzetelność.

Oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Program
    wdrożeniowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dofinansowanie
    do wypoczynku
  • Karta
    Multisport
  • Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam

Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.

Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeżeli Pani/Pan nie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy o opuszczenie oferty poprzez zamknięcie formularza.  

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja

Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Lokalizacja: Limanowa/Nowy Sącz

Nr ref: TOK/2020/58

Ogłoszenie archiwalne