Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. rozwoju narzędzi informatycznych obsługi Klienta

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

  • Strzelce Opolskie, opolskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy?

MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.


Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.

Specjalista ds. rozwoju narzędzi informatycznych obsługi Klienta

Twoje zadania

  • Organizacja i weryfikacja poprawności danych w systemach informatycznych Obsługi Klienta;
  • Tworzenie modeli danych na potrzeby dalszego przetwarzania i tworzenia rozwiązań raportowych i analitycznych;
  • Praca z dużymi zbiorami danych;
  • Zbieranie, uzgadnianie i przygotowanie dokumentacji dotyczącej wymagań funkcjonalnych względem koniecznych zmian w systemach IT na wniosek i we współpracy z przedstawicielami zgłaszającymi zmianę komórek organizacyjnych Obsługi Klienta;
  • Przygotowanie i uzgadnianie budżetu zmian w systemach informatycznych Obsługi Klienta
  • Nadzór nad testami, terminowością i jakością zgłaszanych zmian w systemach informatycznych dla Obsługi Klienta oraz bieżąca współpraca z IT w tym zakresie
  • Nadzór nad poprawą zgłoszonych niezgodności między systemami w komórkach merytorycznych
  • Sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań.

Kogo szukamy

  • Wykształcenie średnie;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (np. umiejętność pisania makr w arkuszu Excel, praca na tabelach przestawnych);
  • Umiejętność pracy i zarządzania dużymi zbiorami danych, ich analizy i wyciągania wniosków;
  • Doświadczenie przy tworzeniu raportów oraz przygotowywaniu prezentacji biznesowych;
  • Analityczne i koncepcyjne myślenia, umiejętności negocjacyjne;
  • Odwaga w formułowaniu wizji;
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, budowania i utrzymywania partnerstwa;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Odporność na pracę w stresie i pod presją czasu;
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, inicjatywy w działaniu i kreatywności;
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.

 

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe;
  • Znajomość systemów obsługi klienta w TAURON Obsługa Klienta (SOD, EDO, AUMS, eSwitching, eAgent, ZRK);
  • Umiejętność obsługi SQL;
  • Znajomość metodyki projektowej (AGILE);
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Program
    wdrożeniowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dofinansowanie
    do wypoczynku
  • Karta
    Multisport
  • Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam

Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.

Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
 
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeżeli Pani/Pan nie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy o opuszczenie oferty poprzez zamknięcie formularza.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja

Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Lokalizacja: Katowice lub Strzelce Opolskie lub Kraków

Nr ref:  TOK/2021/214

Ogłoszenie archiwalne