Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista ds. rozwoju narzędzi informatycznych obsługi Klienta
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
Strzelce Opolskie, opolskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Kim jesteśmy?
MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.
Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.
Twoje zadania
- Organizacja i weryfikacja poprawności danych w systemach informatycznych Obsługi Klienta;
- Tworzenie modeli danych na potrzeby dalszego przetwarzania i tworzenia rozwiązań raportowych i analitycznych;
- Praca z dużymi zbiorami danych;
- Zbieranie, uzgadnianie i przygotowanie dokumentacji dotyczącej wymagań funkcjonalnych względem koniecznych zmian w systemach IT na wniosek i we współpracy z przedstawicielami zgłaszającymi zmianę komórek organizacyjnych Obsługi Klienta;
- Przygotowanie i uzgadnianie budżetu zmian w systemach informatycznych Obsługi Klienta
- Nadzór nad testami, terminowością i jakością zgłaszanych zmian w systemach informatycznych dla Obsługi Klienta oraz bieżąca współpraca z IT w tym zakresie
- Nadzór nad poprawą zgłoszonych niezgodności między systemami w komórkach merytorycznych
- Sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań.
Kogo szukamy
- Wykształcenie średnie;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Biegła obsługa pakietu MS Office (np. umiejętność pisania makr w arkuszu Excel, praca na tabelach przestawnych);
- Umiejętność pracy i zarządzania dużymi zbiorami danych, ich analizy i wyciągania wniosków;
- Doświadczenie przy tworzeniu raportów oraz przygotowywaniu prezentacji biznesowych;
- Analityczne i koncepcyjne myślenia, umiejętności negocjacyjne;
- Odwaga w formułowaniu wizji;
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, budowania i utrzymywania partnerstwa;
- Dobra organizacja pracy;
- Odporność na pracę w stresie i pod presją czasu;
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, inicjatywy w działaniu i kreatywności;
- Czynnego prawa jazdy kat. B.
Mile widziane
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość systemów obsługi klienta w TAURON Obsługa Klienta (SOD, EDO, AUMS, eSwitching, eAgent, ZRK);
- Umiejętność obsługi SQL;
- Znajomość metodyki projektowej (AGILE);
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Program
wdrożeniowy - Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie
na życie - Pracowniczy Program Emerytalny
- Dofinansowanie
do wypoczynku - Karta
Multisport - Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam
Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.
Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.
Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.
Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja
Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
Lokalizacja: Katowice lub Strzelce Opolskie lub Kraków
Nr ref: TOK/2021/214
Ogłoszenie archiwalne