Ta oferta pracy jest nieaktualna od 27 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Rozwoju Nowych Rynków

  • Poznań, Bolechowo (pow. poznański), wielkopolskie
  • Specjalista
  • 24.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Solaris Bus & Coach S.A. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu i ponad 17 000 wyprodukowanych pojazdów, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność zarówno w Polsce, jak i w innych państwach Unii Europejskiej. Autobus Urbino 12 electric wygrał prestiżowy europejski konkurs „Bus of The Year 2017”. We wrześniu 2018 roku Solaris Bus & Coach S.A. dołączył do grupy CAF, która objęła 100% udziałów w spółce.
     
    Obecnie poszukujemy Kandydata/Kandydatki do pracy w siedzibie firmy w Bolechowie k/Poznania na stanowisko:
    Specjalista ds. Rozwoju Nowych Rynków

    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • rozpoznanie nowych obszarów dla handlowej działalności firmy, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
    • poszukiwanie i weryfikacja lokalnych partnerów odpowiedzialnych za realizację polityki Firmy na wybranym terytorium,
    • analizę warunków prowadzenia działalności handlowej, czynny wkład w budowanie celów sprzedażowych, polityki „wejścia” i planów realizacji zadań na wybranym obszarze,
    • nadzór nad działalnością lokalnych partnerów, wsparcie w działaniach biznesowych i marketingowych, współodpowiedzialność ze realizację wyznaczonych celów,
    • samodzielne prowadzenie rozmów biznesowych w obszarze transportu publicznego na poziomie wykonawcy transportu, organizatora i jednostek planistycznych w tym z departamentami transportu w urzędach miast oraz z ministerstwami transportu,
    • kontakty z instytucjami finansowymi wspierającymi planowane i realizowane transakcje,
    • reprezentowanie Spółki w kontaktach zewnętrznych, dedykowanych imprezach targowych, wystawach, konferencjach, współpraca z placówkami dyplomatycznymi,
    • opracowanie niezbędnej dokumentacji przygotowawczej oraz dokumentacji przetargowej,
    • nadzór na realizacją zamówień, postępowanie zgodne z procedurami firmy.

    Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:

    • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub techniczne,
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
    • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży, handlu i/lub obsługi klienta,
    • wiedza z zakresu geopolityki i relacji międzynarodowych,
    • duże zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów oraz silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
    • umiejętność prowadzenia negocjacji,
    • umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych,
    • znajomość zagadnień dotyczących rynku i funkcjonowania publicznego transportu miejskiego będzie dodatkowym atutem,
    • gotowość do częstych podróży służbowych,
    • uczciwość, lojalność, zaangażowanie i odpowiedzialność.

    Kandydatom oferujemy:

    • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
    • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
    • atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami,
    • pakiet świadczeń socjalnych (m. in. dofinansowanie wakacji, przyzakładowy żłobek dla dzieci pracowników, możliwość nauki języków obcych, Pracowniczy Program Emerytalny, dofinansowanie posiłków).

    Jeśli szukasz nowych wyzwań i chcesz rozwijać swoje kwalifikacje
    w międzynarodowym zespole Solarisa – zgłoś się do nas!

    Zapraszamy do złożenia aplikacji on-line za pośrednictwem przycisku aplikowania

    aplikuj