Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista ds. rozwoju pracowników i organizacji
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
Katowice, śląskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa na zastępstwo
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Kim jesteśmy?
MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.
Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.
Twoje zadania
W TAURON Obsługa Klienta opiekujemy się obszarem HR w ramach 2 zespołów: HRBP i zespołu wspierającego rozwój pracowników i organizacji. Każdy nasz dzień to nowe, ciekawe zadania, które realizujemy w atmosferze otwartości i współpracy. Szukamy osoby do wsparcia obszaru IT w rekrutacji i działaniach rozwojowych.
- Prowadzenie rekrutacji w obszarze IT
- Tworzenie rozwiązań zwiększających skuteczność rekrutacji, w tym w działań EB
- Wspieranie działań rozwojowych w obszarze IT
- Bieżący kontakt i budowanie pozytywnych relacji z kandydatami i współpracownikami
- Rekomendowanie i wdrażanie inicjatyw i rozwiązań z obszaru HR
Zadania możesz wykonywać w dowolnej z naszych lokalizacji na południu Polski, w podstawowym lub równoważnym systemie pracy, częściowo stacjonarnie i częściowo zdalnie.
Dołącz do naszego różnorodnego, pełnego energii i pomysłów HR team’u ! :)
Kogo szukamy
- Przynajmniej 1,5 roku doświadczenia w aktywnym poszukiwaniu kandydatów z obszaru IT
- Znajomość metod i narzędzi wyszukiwania kandydatów
- Znajomość branży IT oraz rynku szkoleń IT
- Umiejętność budowania relacji z kandydatami i współpracownikami, wspieranie partnerów biznesowych
- Samodzielność w realizowanych działaniach, orientacja na cel
Mile widziane
- Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań z obszaru HR
Oferujemy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Program
wdrożeniowy - Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie
na życie - Pracowniczy Program Emerytalny
- Dofinansowanie
do wypoczynku - Karta
Multisport - Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam
Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.
Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.
Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.
Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja
Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
Lokalizacja: Wrocław, Katowice, Gliwice
Nr ref: TOK/2021/217
Ogłoszenie archiwalne