Ta oferta pracy jest nieaktualna od 617 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Rozwoju Pracowników i Rekrutacji

  • Nałęczów, lubelskie
  • Specjalista
  • 08.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    NESTLE WATERS POLSKA S.A.
    Producent wody butelkowanej, posiadającej w swoim portfolio marki
    Nałęczowianka, Nestle Pure Life, San Pellegrino, Acqua Panna i Perrier
    poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
    Specjalista ds. Rozwoju Pracowników i Rekrutacji

    Główne zadania:

    Realizacja procesów HR w Zakładzie Produkcyjnym Nałęczowianka:

    • Koordynacja procesów rekrutacyjnych na wszystkie stanowiska w Fabryce, w tym prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
    • Nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem procesu rozmów rozwojowych z pracownikami
    • Nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem procesu identyfikacji Talentów w corocznym procesie Talent Review, w tym prowadzenie spotkań kalibracyjnych
    • Tworzenie i realizacja planów szkoleniowych, monitoring budżetu szkoleń
    • Organizacja i prowadzenie szkoleń wewnętrznych w ramach bieżących procesów HR
    • Kompleksowa koordynacja procesu badania zaangażowania i satysfakcji pracowników, współtworzenie i monitoring realizacji planów działania
    • Aktywny udział we wdrażaniu nowych pracowników w struktury firmy
    • Organizacja praktyk uczniowskich w Zakładzie
    • Współpraca z HR Business Partnerem w zakresie komunikacji wewnętrznej
    • Współpraca i komunikacja z zewnętrznymi agencjami rekrutacyjnymi i szkoleniowymi

     

    Od kandydatów oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego; mile widziane studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
      lub Socjologii
    • Co najmniej 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, połączonego z praktyczną wiedzą o procesach zarządzania i rozwoju pracowników
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
    • Bardzo dobrej umiejętności pracy z MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook)
    • Umiejętności przygotowania i prowadzenia prezentacji
    • Bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności
    • Umiejętności komunikacyjnych
    • Silnej orientacji na wyniki i realizację celów biznesowych
    • Umiejętności pracy pod presją czasu

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, www.nestle-waters.com
    • Rozwój zawodowy w obszarze HR
    • Atrakcyjny pakiet socjalny