Ta oferta pracy jest nieaktualna od 215 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Rozwoju Rynku

  • Szczecin, Stargard, Choszczno, Goleniów, Pyrzyce, Myślibórz, Drawsko Pomorskie, Kalisz Pomorski, Gryfice, Trzebiatów, Kołobrzeg, Białogard, zachodniopomorskie
  • Specjalista
  • 20.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Stanley Black & Decker to największy światowy producent (Fortune 500) narzędzi przemysłowych i ręcznych, dostarczanych profesjonalistom oraz klientom indywidualnym. Nasze marki: Stanley, Bostitch, Black&Decker, DeWalt, Stanley Security Solutions, Facom.

    Nasza strona www: http://kariera.sbdinc.pl/

    Specjalista ds. Rozwoju Rynku – akcesoria do elektronarzędzi

    Miejsce pracy: województwo wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie.

    Profil stanowiska:

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współpracę z dystrybutorami, klientami bezpośrednimi oraz sieciami DIY na podległym terenie w zakresie zwiększania sprzedaży grup produktów (akcesoria dla marek: DeWalt; Black&Decker; Stanley Fatmax.) Wybrana osoba będzie raportowała bezpośrednio do Business Development Managera odpowiedzialnego za sprzedaż akcesoriów w całym kraju.

    Obowiązki:

    • Budowanie relacji z kluczowymi klientami;
    • Pozyskiwanie nowych klientów;
    • Sprzedażą produktów akcesoriów (wiertła, otwornice, akcesoria do cięcia, materiały ścierne, tarcze do szlifierek, zestawy akcesoriów);
    • Współtworzenie, realizacja oraz egzekwowanie planu sprzedaży – rocznego, kwartalnego, miesięcznego;
    • Realizowanie planów finansowych oraz założonych celów udziału w rynku;
    • Śledzenie oraz analizowanie rezultatów sprzedaży, zarządzanie WSA (White Space Analysis);
    • Systematyczne badanie rynku konkurencji, proponowanie usprawnień oraz wyznaczanie nowych kierunków;
    • Monitorowanie poziomu cen akcesoriów;
    • Koordynowanie współpracy z partnerami biznesowymi: sklepy; sieci; dystrybutorzy w zakresie realizacji zamówień, dostępności produktów; jakości obsługi, płatności;
    • Ścisła współpraca z Managerami oraz Regionalnymi Koordynatorami Sprzedaży odpowiedzialnymi za sprzedaż elektronarzędzi Stanley, Black & Decker i DeWalt;
    • Współpraca z działem marketing w zakresie kampanii marketingowych, pozycjonowania, programów lojalnościowych.

    Oczekiwania:

    • Doświadczenie w sektorze akcesorów i/lub elektronarzędzi preferowane w sprzedaży lub w funkcjach wspierających sprzedaż min. 1 rok – wymóg konieczny;
    • Wykształcenie techniczne – mile widziane;
    • Wysokie umiejętności budowania relacji z klientem zewnętrznym/ wewnętrznym;
    • Umiejętności strategicznego myślenia; wyciągania wniosków oraz przełożenia ich na działania;
    • Systematyczność, wysoki stopień zorganizowania i zaangażowania w pracę;
    • Konsekwencja w działaniu (orientacja na osiąganie wyznaczonych celów);
    • Silnie rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne;
    • Język angielski – minimum komunikatywny;
    • Prawo Jazdy – Kat. B;
    • Dyspozycyjność i gotowość do podróży na podległym terenie.

    Oferujemy:

    • Możliwość rozwoju w organizacji międzynarodowej będącej liderem w branży, której produkty znane są na całym świecie;
    • Ambitne, motywujące wyzwania;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bonusy;
    • Prywatną opiekę medyczną i inne benefity pozapłacowe;
    • Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
     
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"