Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Rozwoju Rynku

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Specjalista
  • 03.11.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Rozwoju Rynku
    Dział: Sprzedaż
    Miejsce pracy: Szczecin
    Rodzaj umowy: umowa o pracę

    Słowo wstępu o stanowisku:

    Rola Specjalisty ds. Rozwoju Rynku jest kluczowa dla Coca-Cola HBC. Jest to praca, której rezultaty można zobaczyć każdego dnia. Jako Specjalista ds. Rozwoju Rynku będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż szerokiego portfolio najbardziej znanych marek napojów na świecie, jak i marek lokalnych na swoim podległym terenie.

    Bądź twarzą Coca-Cola HBC spotykając się codziennie z naszymi klientami. W dynamicznym środowisku pracy będziesz stale podnosił/a swoje umiejętności, stosując najlepsze praktyki rynku FMCG w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Będzie to miało realne przełożenie na wyniki oraz na budowanie długotrwałych, opartych na zaufaniu, relacji z klientami. Wraz z twoim zespołem -wspierających się wzajemnie profesjonalistów – będziesz rozwijać się w dynamicznym, wymagającym, ale przede wszystkim satysfakcjonującym środowisku pracy.

    Co oferujemy:

    • Jasną wizję rozwoju zawodowego,
    • Narzędzia niezbędne do pracy (min. Ipad, auto),
    • Szeroki system szkoleń,
    • Pełne wsparcie niezbędne do realizacji zadań,
    • Szereg benefitów pozapłacowych (min. ubezpieczenie zdrowotne, deputaty, zniżki na przyjemności).

    Główne obowiązki na stanowisku:

    • Efektywne zarządzanie swoim obszarem sprzedaży, 
    • Codzienne spotkania z klientami współpracującymi z Coca-Cola
    • Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
    • Osiąganie wyznaczonych przez przełożonego celów sprzedażowych i poza sprzedażowych,
    • Skutecznie prowadzenie procesów negocjacyjnych (zasada Win-Win),
    • Efektywne zarządzanie sprzętem firmowym, skuteczne i trwałe wprowadzanie strategii i standardów firmy u nowo pozyskanych klientów,
    • Budowanie silnych biznesowych relacji z klientem,
    • Regularne przedstawianie klientowi rezultatów podjętych wspólnie działań, 
    • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze współpracownikami wspierające atmosferę, współpracy i chęci wspólnego osiągania sukcesów.

    Podstawowe wymagania:

    • W zależności od doświadczenia, dopasujemy poziom Twojego stanowiska,
    • Wykształcenie wyższe,
    • Znajomość zasad funkcjonowania rynku FMCG,
    • Nastawienie na rezultat,
    • Chęć do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji i swojej efektywności,
    • Umiejętność obsługi komputera (MS Office),
    • Prawo jazdy kat. B,
    • Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego.