Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży

Archimedes Sp. z o.o.

  • dolnośląskie

    dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca mobilna
    ok. 70% pracy w terenie; obszar działania zależy od miejsca zamieszkania zatrudnionego na te stanowisko kandydata
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami

  • Analiza potrzeb klientów i dobór odpowiednich rozwiązań dostosowanych do ich wymagań

  • Doradztwo techniczne i koncepcyjne dla klientów w obszarze oferowanej technologii i komponentów

  • Przygotowywanie wycen i ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie

  • Współpraca bezpośrednia z klientami strategicznymi wg planu wizyt

  • Monitorowanie rynku oraz identyfikowanie nowych trendów branżowych

  • Podnoszenie kwalifikacji sprzedażowych oraz produktowych

Nasze wymagania

  • Znajomość zagadnień technicznych oraz utrzymania ruchu w branży producentów maszyn i urządzeń, linii transportowych oraz produkcyjnych branż przetwórczych

  • Doświadczenie w obszarach prowadzenia rozmów sprzedażowych oraz negocjacji handlowych

  • Prawo jazdy kat. B

  • Nastawienie na proponowanie rozwiązań dla klientów oraz indywidualne podejście do klienta

  • Odwaga, samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy

  • Gotowość do wyjazdów służbowych (ok. 70% czasu pracy to praca w terenie)

  • Chęć do podnoszenia kwalifikacji i rozwijania nabytych umiejętności

Mile widziane

  • Doświadczenie z zakresu przeprowadzania oceny stanu technicznego elementów linii produkcyjnych

  • Doświadczenie w pracy w terenie

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, uzależnione od doświadczenia i kwalifikacji kandydata

  • Wysoka kwartalna premia zadaniowa

  • Premia roczna uzależniona od stopnia realizacji celów kwartalnych

  • Zaplanowany proces onboardingu

  • Zintegrowany system zarządzania sprawami z klientem oraz komunikacji wewnętrznej.

  • Przejrzyste procedury współpracy z klientami oraz komunikacji wewnętrznej.

  • Możliwość rozwoju i awansu w firmie współpracującej z ponad 70 renomowanymi producentami

  • Pracę z ludźmi z pasją, we wspierającej i dobrej atmosferze

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Analiza zebranych aplikacji

2

Zaproszenie wybranych kandydatów na rozmowę (I etap)

3

I etap - Spotkanie rekrutacyjne "Poznajmy się"

4

Zaproszenie wybranych kandydatów na II etap rekrutacji

5

II etap - Rozmowa doprecyzowująca plus zadanie do wykonania

6

List z intencją zatrudnienia do wybranego kandydata

7

Informacja zwrotna do pozostałych kandydatów

Archimedes Sp. z o.o.

Archimedes Sp. z o.o. to firma zajmująca się doborem, produkcją oraz dystrybucją maszyn, urządzeń oraz podzespołów przemysłowych. Siedziba mieści się w Toruniu, a oddział firmy w Dąbrowie Górniczej. Oferujemy naszym klientom ponad 150 000 różnego rodzaju urządzeń i części, z których większość dostępna jest z magazynu. Zaplecze firmy Archimedes stanowią biura, centra produkcyjne oraz magazyny o powierzchni ponad 4000m². Współpracujemy z dostawcami z całego świata. Nasz zespół to ponad 100 doświadczonych specjalistów. Zapraszamy!

Przewiń do profilu firmy