Oferta pracy

Specjalista ds. Service Desk

Centralny Ośrodek Informatyki

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą użytkownika i realizacją zgłoszeń.

• Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników.

• Rejestrowanie i procesowanie incydentów w systemie ITSM.

• Bieżąca analiza danych zawartych w incydentach.

• Udzielanie wsparcia funkcjonalnego.

• Aktywne pośredniczenie w wymianie informacji pomiędzy liniami wsparcia, monitorowanie SLA a w przypadku jego przekroczenia eskalowanie do odpowiednich osób.

• Podnoszenie kwalifikacji poprzez bieżące zapoznawanie się z literaturą fachową, aktami prawnymi związanymi z wykonywaną pracą oraz branie udziału w szkoleniach organizowanych przez COI.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie: minimum średnie.

  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej w trybie 24/7.

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z telefoniczna obsługą użytkownika (Service Desk, Help Desk, Call Center).

  • Praktyczna znajomość MS Excel.

  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, udzielania porad i diagnozowania problemów.

  • Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.

  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Praca w trybie zdalnym.

  • Otwarty zespół ludzi nastawionych na rozwój.

  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji.

  • Dodatkowo: m.in. prywatna opieka medyczna, wczasy pod gruszą.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

Centralny Ośrodek Informatyki

Są tacy, dla których przy tworzeniu usług cyfrowych najważniejszy jest człowiek.

Jest miejsce, gdzie dzięki technologii rozproszone instytucje łączą się w proste usługi przyjazne dla obywateli – tak wygląda kod do cyfryzacji. W Centralnym Ośrodku Informatyki realizujemy projekty dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Jesteśmy unikalnym w skali państwa zespołem liczącym blisko 600 specjalistów.

Pracujemy zarówno w formule stacjonarnej, mieszanej, jak i telepracy.

Naszej pracy sprzyja:

• najnowsza technologia

• wiedza i doświadczenie ekspertów IT

• szkolenia

• zgrany i wspierający się zespół

• możliwość pracy zdalnej

Zostań częścią naszego kodu!

Przewiń do profilu firmy