Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. ServiceDesk

Intrum Sp. z o.o.

  • Białystok

    Białystok, podlaskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • MS Windows

  • MS Office

Mile widziane

  • Active Directory

  • ViOP

  • WAN

  • LAN

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie dla wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników systemów IT

  • rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń

  • realizowanie zleconych zgłoszeń serwisowych oraz rozwiązywanie incydentów w ramach obowiązujących instrukcji i procedur, dokumentowanie prac i rozwiązań w systemach IT

  • przeglądy i konserwacje sprzętu i oprogramowania komputerowego

  • utrzymywanie aktualnej ewidencji i dokumentacji sprzętu i oprogramowania IT

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne lub student ostatniego roku

  • dobra znajomość operacyjnych systemów klienckich z rodziny Windows

  • dobra znajomość aplikacji klienckich z rodziny MS Office

  • dobra znajomość sprzętu IT oraz biurowego, w szczególności: drukarek sieciowych i urządzeń wielofunkcyjnych (skanerów, faksów, projektorów multimedialnych itp.) pozwalająca na ich administrowanie

  • podstawowa znajomość technologii sieciowych stosowanych w sieciach LAN, w szczególności okablowania w sieciach Ethernet

  • podstawowa znajomość zasad funkcjonowania sieci WAN oraz VoIP

  • podstawowa znajomość środowiska Active Directory

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji

Skład zespołu

  • support
  • administrator IT

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • treningi umiejętności miękkich

  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych

  • wsparcie w przygotowaniu do bycia prelegentem

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

To oferujemy

  • odpowiedzialne i samodzielne stanowisko

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • możliwość rozwoju i zbudowania ścieżki rozwoju razem z Intrum

  • możliwość wymiany doświadczeń z wykwalifikowanymi współpracownikami w ramach Grupy Intrum

  • atrakcyjne benefity finansowane i współfinansowane przez pracodawcę (prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeterii MyBenefit)

  • pracę w komfortowych warunkach i przyjaznym otoczeniu

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • napoje

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Przyjemna rozmowa z pracownikiem HR

2

Spotkanie z menadżerem zespołu

3

Informacja zwrotna

4

Rozpoczęcie ciekawej przygody z Intrum :)

Intrum Sp. z o.o.

Intrum powstało w wyniku połączenia szwedzkiej grupy Intrum Justitia i norweskiego podmiotu Lindorff, stając się niekwestionowanym światowym liderem w branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Obecnie prowadzimy działalność w 24 krajach na terenie całej Europy

i zatrudniamy prawie 10 tys. pracowników. Dbamy o to, aby firmy korzystające z naszych usług otrzymywały płatności na czas, jednocześnie pomagając osobom zadłużonym odzyskać kontrolę nad finansami.

Przewiń do profilu firmy