Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. serwisu i wdrożeń systemów Business Intelligence

ABC Akademia Sp. z o.o.

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • ETL

  • T-SQL

  • BI

  • Microsoft Azure

Mile widziane

  • SQL

Twój zakres obowiązków

  • realizowanie zgłoszeń serwisowych klientów,

  • serwis informatyczny wdrożeń (instalowanie, konfigurowanie, zarządzanie uprawnieniami itp.),

  • ustalanie i kontrola utrzymania wymagań informatyczno-technicznych wdrożeń,

  • wdrażanie rozwiązań controllingowych w oparciu o systemy bazodanowe i BI,

  • tworzenie mechanizmów automatyzujących i standaryzujących proces integracji danych źródłowych na rzecz rozwiązań controllingowych,

  • realizowanie prac rozwojowych platform zarządczo-controllingowych w obszarach ekstrakcji, integracji, automatyzacji i dostarczania danych wynikowych,

  • bieżące raportowanie statusu, rezultatów, przeszkód, odchyleń od planu realizowanych prac,

  • prowadzenie ewidencji zgłoszeń i prac,

  • przygotowanie informatycznych materiałów szkoleniowych,

  • prowadzenie szkoleń informatycznych,

  • tworzenie dokumentacji projektowej, instalacyjnej i technicznej,

  • rzetelna, terminowa, kompletna i skuteczna realizacja zadań projektowych, serwisowych i rozwojowych,

  • odpowiedzialność za utrzymanie ciągłości funkcjonowania rozwiązań zaimplementowanych u klientów,

  • odpowiedzialność za zgodność realizowanych prac z wytycznymi, standardami, zasadami, dobrymi praktykami i polityką bezpieczeństwa obowiązującymi w spółkach (ABC Akademii i u klientów).

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (informatyczne lub pokrewne) lub adekwatne doświadczenie zawodowe,

  • 2 – 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • dobra znajomość narzędzi ETL (np. Sql Server Integration Services),

  • umiejętność analizowania zapisów i tworzenia złożonych zapytań w języku T-SQL,

  • rozumienie poleceń DML, DDL, DCL, TCL i wprawne ich wykorzystywanie,

  • praktyczna znajomość przynajmniej jednego z narzędzi BI (QlikView, Power BI, Tableau, Qlik Sense, SSAS, SSRS) w zakresie projektowania i implementacji warstw: administracyjnej, integracyjnej, przetwarzania analitycznego i prezentacyjnej,

  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne analizowanie dokumentacji technicznej,

  • praktyczne doświadczenie w pracy z aplikacjami Microsoft 365,

  • doświadczenie z serwerami wirtualnymi (np. Microsoft Azure),

  • umiejętność wykorzystania usług współpracy zespołowej (np. Teams, Zoom, Webex, Slack, Skype SharePoint, SmartSheet itp.),

  • dyspozycyjność i rzetelność,

  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji,

  • prawo jazdy kategorii B.

Mile widziane

  • praktyka w optymalizowaniu i automatyzowaniu struktur baz danych i poleceń SQL,

  • umiejętność analizowania i modyfikowania struktur Multidimensional kostek OLAP,

  • doświadczenie w realizowaniu projektów w zróżnicowanym środowisku operacyjno-bazodanowym,

  • zdolność instalowania, konfigurowania i nadawania uprawnień dla rozwiązań: SQL, BI,

  • doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych,

  • praktyka w projektach branżowych (energetycznej, bankowej, transportowej, produkcyjnej itp.),

  • znajomość zagadnień obszaru controllingu, księgowości i finansów,

  • rozumienie celu i przebiegu procesów biznesowych,

  • umiejętność prowadzenia spotkań i rozmowy z klientem,

  • dobra organizacja pracy własnej,

  • umiejętność myślenia analitycznego i procesowego.

To oferujemy

  • zdalny proces rekrutacji,

  • stabilne zatrudnienie,

  • interesujące zadania i możliwość realizacji własnych pomysłów,

  • wsparcie doświadczonych konsultantów,

  • biuro w centrum,

  • system premiowy,

  • możliwość pracy w trybie hybrydowym,

  • możliwość wyboru formy zatrudnienia (UoP, B2B),

  • szkolenia wewnętrzne,

  • możliwość zdobycia certyfikatów branżowych,

  • udział w kongresach branżowych.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

ABC Akademia Sp. z o.o.

ABC Akademia to centrum kompetencyjne oraz lider wdrażania zaawansowanych platform zarządczo-controllingowych opartych na nowoczesnych rozwiązaniach IT oraz zaawansowanych koncepcjach rachunków kosztów jak ZPRK/RPCA/RCA/GPK/ABC.

Realizujemy usługi audytowe, doradcze, konsultingowe, wdrożeniowe i szkoleniowe w zakresie rozwiązań controllingowych.

Szukamy osób, które wykorzystując własne umiejętności, kompetencje i zaangażowanie razem z nami będą zwiększać efektywność i rentowność przedsiębiorstw poprzez propagowanie idei zasobowo-procesowego ujęcia rachunku kosztów oraz wdrażanie zaawansowanych rozwiązań controllingowych.

Przewiń do profilu firmy

Proces rekrutacji

  • Przesłanie przez kandydata CV

  • Uzupełnienie i odesłanie przez kandydata otrzymanego mailowo formularza kompetencyjnego

  • Weryfikacja CV i formularza kandydata przez menedżera

  • Rozmowa telekonferencyjna

  • Ustalenie warunków współpracy plus decyzja