Ta oferta pracy jest nieaktualna od 72 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Serwisu Infection Control

  • śląskie
  • Specjalista
  • 03.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Ratowanie życia to — bez dwóch zdań — najwspanialsza praca na świecie.
    Wszystko, co robimy: od projektowania architektonicznego po wyposażenie, terapie i rozwiązania, ma na celu zapewnienie jak najbezpieczniejszej i jak najbardziej niezawodnej opieki.
    Poszukujemy utalentowanych pracowników, którzy podobnie jak my pragną realizować innowacyjne rozwiązania w zakresie opieki zdrowotnej, poprawiające jakość życia ludzi zarówno dziś, jak i w przyszłości.
    Kariera w Getinge daje możliwości, które stanowię inspirację i wyzwanie. Tutaj zmieniasz rzeczywistość każdego dnia.

    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
    Specjalista ds. Serwisu Infection Control

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za realizację usług serwisowych u Klienta – naprawy, przeglądy, instalacje.

    Podstawowe obowiązki i zadania:

    • instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń i systemów u Klienta
    • kontrola stanu technicznego sprzętu i urządzeń
    • wykonywanie napraw i konserwacji (gwarancyjnych i pogwarancyjnych)
    • diagnozowanie problemów technicznych i określanie właściwych rozwiązań
    • prowadzenie dokumentacji technicznej
    • szkolenie klientów w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń
    • rozumienie potrzeb klienta i rekomendowanie właściwych rozwiązań
    • budowanie dobrych relacji z Klientem
    • komunikacja z zespołem handlowym w zakresie obsługiwanych klientów i ich potrzeb
    • bieżące raportowanie prowadzonych prac serwisowych
    • terminowe planowanie wizyt  serwisowych w celu spełnienia wymagań umów serwisowych, nadzór nad prawidłową realizacją umów zgodnie z warunkami kontraktów serwisowych.
    • staranna i bieżąca rejestracja i rozliczanie wykonywanych prac serwisowych w systemie Xemi Serwis / OXANDO
    • przygotowywanie zestawień części zamiennych koniecznych do realizowanych napraw serwisowych i przeglądów
    • bieżąca i okresowa kontrola posiadanego stanu magazynowego części zamiennych
    • współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży Serwisu oraz zespołem serwisowym w zakresie promocji sprzedaży produktów i umów serwisowych.

    Wymagania:

    • wykształcenie – średnie lub wyższe techniczne
    • min. 1 rok pracy na podobnym stanowisku
    • komunikatywny angielski
    • znajomość branży medycznej
    • prawo jazdy kat. B, obsługa komputera /pakiet Office /
    • terminowość wykonywania zleconych działań
    • umiejętność utrzymywania dobrych relacji biznesowych z Klientem
    • sumienność
    • odporność na stres
    • umiejętność współpracy w zespole

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej firmie;
    • możliwości rozwoju zawodowego;
    • pracę w zgranym zespole.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk:

     

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.