Oferta pracy

Specjalista ds. Serwisu

Asseco Poland S.A.

  • mazowieckie

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Mile widziane

  • SQL

  • JMeter

  • Python

  • Bash

  • Selenium

  • Katalon Studio

O projekcie

Systemy PROMAK dla biur maklerskich charakteryzują się wysokimi standardami dotyczącymi wysokiej dostępności. Podczas sesji giełdowej inwestor może zyskać albo stracić znaczące zainwestowane kwoty. Z tego względu krytyczne dla niego jest, aby system, za pośrednictwem którego otrzymuje dostęp do rynku działał bez przerw. Równie istotne jest, aby jego zlecenia trafiały na rynek jak najszybciej - pierwszeństwo w realizacji zlecenia (kupna lub sprzedaży) ma ten inwestor, który pierwszy przekazał zlecenie na giełdę. Asseco jako dostawca oprogramowania kładzie nacisk na spełnienie ww. wymagań. Z technicznego punktu widzenia jest to spore lecz bardzo interesujące wyzwanie.

[rekrutacja prowadzona jest online]

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa serwisu – 1 linia serwisu w zakresie funkcjonalnym platform internetowych dla inwestorów.

  • Kontrola jakości oprogramowania - testowanie i sprawdzanie poprawności zainstalowanych komponentów oprogramowania głównie w zakresie funkcjonalnym, a także wprowadzanie zmian w jego konfiguracji.

  • Wykrywanie problemów i błędów oraz ich przyczyn w oprogramowaniu, diagnozowanie miejsc ich występowania, przekazywanie do Dostawcy i weryfikacja dostarczonych poprawek.

  • Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego dla klienta odnośnie zaimplementowanego rozwiązania.

  • Prowadzenie testów akceptacyjnych.

  • Prowadzenie testów wydajnościowych i bezpieczeństwa przy współpracy z innymi zespołami.

  • Współpraca z zespołami testowymi w zakresie testowania funkcjonalnego innych systemów.

  • Realizacja zadań i usług na rzecz klienta w zakresie doradztwa, szkoleń, rozwiązywania problemów, konfiguracji systemu zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez klienta.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne.

  • Bardzo dobra znajomość technik testowania funkcjonalnego systemów klienckich oraz webowych.

  • Podstawowa znajomość narzędzi do testów automatycznych (Katalon Studio, Selenium).

  • Podstawowa znajomość języków skryptowych (python, bash).

Mile widziane

  • Podstawowa znajomość języka zapytań SQL.

  • Podstawowa znajomość narzędzi do testów wydajnościowych (JMeter).

  • Certyfikat ISTQB FL.

  • Wiedza w zakresie rynku kapitałowego i platform internetowych dla inwestorów.

Tak pracujemy nad projektem

  • testy funkcjonalne

  • testy wydajnościowe

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • konferencje w Polsce

  • wsparcie w przygotowaniu do bycia prelegentem

  • wspieramy wydarzenia dla IT

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

  • Benefity

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Złożenie aplikacji

2

Krótka rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie online

Asseco Poland S.A.

Asseco Poland to największa spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i szósta firma IT w Europie. Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla wszystkich sektorów gospodarki i jesteśmy zaangażowani w największe w Polsce projekty IT.

Przewiń do profilu firmy