Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ODA Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku ul. Toruńska 18 c , 80-747 (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Social Media

ODA POLAND sp. z o.o.

4 00010 000 brutto / mies.
  • Toruńska 18, Gdańsk
    Gdańsk, pomorskie
  • ważna jeszcze 13 dni
    do: 29 paź 2021
  • umowa o pracę, kontrakt B2B, umowa agencyjna
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

ODA POLAND sp. z o.o.

Toruńska 18

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowanie harmonogramu komunikacji w kanałach społecznościowych

  • Zarządzanie profilami społecznościowymi firmy (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube etc.) w tym budowanie i utrzymywanie kontaktu z użytkownikami

  • Wyszukiwanie influencerów pasujących do profilu spółki oraz aktywna współpraca

  • Dbanie o spójność wizerunku firmy w sieci oraz w mediach

  • Tworzenie treści wraz z materiałami foto, relacjonujących wydarzenia oraz funkcjonowanie firmy

  • Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji i promocji

  • Tworzenie newslettera firmowego i koordynowanie aktualności na stronach internetowych

  • Korzystanie z narzędzi analitycznych oraz reklamowych (Google Analytics oraz Google Ads)

  • Obserwacja tendencji rynkowych oraz dbanie o wizerunek firmy na specjalistycznych grupach społecznościowych

  • Realizacja założonej długoterminowej strategii marketingowej poszczególnych marek produktowych

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w prowadzeniu social media

  • „Lekkie pióro” i zacięcie copywritera niezbędne do tworzenia ciekawych treści

  • Mile widziana znajomość programów graficznych umożliwiających tworzenie prostych grafik na potrzeby social media

  • Bieżąca wiedza z nowinek, ciekawostek i rozwojem świata w social media

  • Zainteresowanie światem kosmetologii i medycyny estetycznej, branżą beauty

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów

  • Rzetelność oraz zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków

  • Innowacyjność w działaniu oraz gotowość do przedstawiania własnych rozwiązań

  • Samodzielność i dobra organizacja pracy

  • Znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint)

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie (Umowę o pracę lub B2B - w zależności od preferencji)

  • Prowadzenie ciekawych i rozwojowych projektów

  • Atrakcyjny system wynagrodzeń

  • Szkolenia doskonalące umiejętności

  • Sprzęt dostosowany do Twoich potrzeb

  • Przyjazną atmosferę w branży pełnej pięknych ludzi :)

O nas

ODA Poland to młoda, dynamicznie rozwijająca się firma. Swoją działalność w branży medycyny estetycznej i kosmetologii rozpoczęliśmy w 2014 roku. Jesteśmy dystrybutorem marki wypełniaczy Revolax, produktów medycznych firmy BR PHARM oraz wyrobów wielu innych marek stosowanych w medycynie estetycznej i szeroko rozumianej branży beauty.

Oferowane przez nas produkty cechuje najwyższa jakość, bezpieczeństwo i pewność pozytywnego efektu końcowego wykonanego

zabiegu.

Jako importer i dystrybutor na terenie Polski oferujemy innowacyjne, bezpieczne, certyfikowane produkty medyczne i

rozwiązania dla specjalistów - lekarzy i kosmetologów, szukających wysokiej klasy narzędzi do pracy.

Oferujemy produkty najwyższych standardów, co pozwala zaspokoić oczekiwania najbardziej wymagającego klienta.