Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Agencja Promocji Inwestycji Sp. z o.o. z siedzibą w: Berensona 32F, 03-287 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Social Media i Komunikacji

AGENCJA PROMOCJI INWESTYCJI sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 3 dni
    do: 26 cze 2021
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

AGENCJA PROMOCJI INWESTYCJI sp. z o.o.

API – spółka od 20 lat działająca w sektorze usług, specjalizująca się w obsłudze formalnoprawnej inwestycji infrastrukturalnych i projektów OZE.

Specjalista ds. Social Media i Komunikacji

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie serwisu www i oficjalnych profili spółki w mediach społecznościowych,
  • bieżący monitoring i analiza branżowych portali, mediów społecznościowych, rynku i konkurencji,
  • systematyczne przygotowywanie contentu (tekstów, grafik i infografik) zamieszczanych w serwisie www i w mediach społecznościowych,
  • opracowywanie elektronicznych lub drukowanych publikacji informacyjnych i promocyjnych (w tym również filmowych, dźwiękowych i zdjęciowych) przy użyciu programów graficznych i edytorów video,
  • zapewnienie spójności przekazu w przygotowywanych treściach z pełnym zachowaniem linii graficznej używanej w spółce,
  • tworzenie niebanalnych, atrakcyjnych i kreatywnych treści pozwalających na wzmocnienie i utrwalenie wizerunku spółki na rynku

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość sposobów komunikacji i narzędzi analitycznych z obszaru serwisów www i mediów społecznościowych,
  • doskonała znajomość pisowni języka polskiego,
  • umiejętność pisania tekstów promocyjnych i informacyjnych, tzw. „lekkiego pióra”,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie co najmniej na poziomie B1/B2,
  • doskonałej organizacji pracy i współpracy z zespołami projektowymi,
  • dbałość o szczegóły, sumienność i dokładność w opracowywaniu contentu,
  • kreatywność i umiejętność pracy pod presją czasu samodzielnie lub w zespole,
  • biegłej obsługi pakietu MS Office i niezbędnych środowisk graficznych, w tym praca z programami graficznymi i edytorami wideo.

Oferujemy:

  • stałą umowę o pracę,
  • pracę w zgranym i otwartym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość udziału w szkoleniach i kursach zwiększających kompetencje osobiste,
  • pakiet socjalny,
  • prywatną opiekę medyczną.


API – spółka od 20 lat działająca w sektorze usług, specjalizująca się w obsłudze formalnoprawnej inwestycji infrastrukturalnych i projektów OZE.

Specjalista ds. Social Media i Komunikacji

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie serwisu www i oficjalnych profili spółki w mediach społecznościowych,
  • bieżący monitoring i analiza branżowych portali, mediów społecznościowych, rynku i konkurencji,
  • systematyczne przygotowywanie contentu (tekstów, grafik i infografik) zamieszczanych w serwisie www i w mediach społecznościowych,
  • opracowywanie elektronicznych lub drukowanych publikacji informacyjnych i promocyjnych (w tym również filmowych, dźwiękowych i zdjęciowych) przy użyciu programów graficznych i edytorów video,
  • zapewnienie spójności przekazu w przygotowywanych treściach z pełnym zachowaniem linii graficznej używanej w spółce,
  • tworzenie niebanalnych, atrakcyjnych i kreatywnych treści pozwalających na wzmocnienie i utrwalenie wizerunku spółki na rynku

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość sposobów komunikacji i narzędzi analitycznych z obszaru serwisów www i mediów społecznościowych,
  • doskonała znajomość pisowni języka polskiego,
  • umiejętność pisania tekstów promocyjnych i informacyjnych, tzw. „lekkiego pióra”,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie co najmniej na poziomie B1/B2,
  • doskonałej organizacji pracy i współpracy z zespołami projektowymi,
  • dbałość o szczegóły, sumienność i dokładność w opracowywaniu contentu,
  • kreatywność i umiejętność pracy pod presją czasu samodzielnie lub w zespole,
  • biegłej obsługi pakietu MS Office i niezbędnych środowisk graficznych, w tym praca z programami graficznymi i edytorami wideo.

Oferujemy:

  • stałą umowę o pracę,
  • pracę w zgranym i otwartym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość udziału w szkoleniach i kursach zwiększających kompetencje osobiste,
  • pakiet socjalny,
  • prywatną opiekę medyczną.

Ogłoszenie archiwalne