background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. Social Media

"JPG" Sp. z o.o.O firmie

3 500–4 200
brutto / mies.
  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • budowanie spójnej tożsamości i popularności marki w kanałach: Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest, YouTube
  • tworzenie, rozwój i koordynowanie kreacji contentu w kanałach Social Media
  • budowanie społeczności i relacji z użytkownikami przez tworzenie angażujących treści oraz rozwiązywanie problemów
  • monitorowanie zasięgu i interaktywności postów oraz zaangażowania społeczności
  • kontrolowanie kosztów kampanii w SM, monitorowanie realizacji założonych wskaźników efektywności oraz wprowadzanie optymalizacji
  • opracowywanie raportów i prezentacji przedstawiających wyniki, wnioski i rekomendacje
  • planowanie, koordynowanie i realizacja działań z blogerami, vlogerami, influencerami, w tym wyszukiwanie nowych partnerów, negocjacje warunków i ustalanie zasad współpracy przy kampaniach
  • samodzielne prowadzenie projektów
  • śledzenie trendów rynkowych i działań konkurencji w Internecie, przygotowywanie raportów

Nasze wymagania

min. 2 letnie, udokumentowane doświadczenie w planowaniu i realizacji komunikacji marek w Social Media: Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube, Pinterest

sprawność w posługiwaniu się narzędziami Microsoft Office (szczególnie Excel i Power Point), Google Analytics, Facebook Business Manager lub podobnymi)

kreatywność i nieszablonowe myślenie

umiejętność organizacji pracy własnej i terminowość

gotowość do pracy w nielimitowanym czasie pracy (prowadzenie kanałów SM)

wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, PR, filologia polska, dziennikarstwo lub inne pokrewne

lekkie pióro i dobry warsztat pisarski oraz kreatywne podejście do opracowywanych tekstów

mile widziane - doświadczenie w realizacji projektów wideo oraz znajomość programów graficznych

To oferujemy

  • pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z 18-letnim doświadczeniem w kreowaniu i sprzedaży obuwia
  • stabilne i atrakcyjne warunki pracy (po okresie próbnym, zatrudnienie na umowę o pracę)
  • samodzielność w działaniu
  • realne i jasno określone cele
  • miłą atmosferę i środowisko ludzi z pasją
  • możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju zawodowego
  • benefity pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, pakiet multisport, dwie pary obuwia w każdym sezonie)
  • szkolenia w obszarach kierunkowych, narzędziowych oraz miękkich
  • elastyczny czas pracy w związku z wykonywanymi obowiązkami; rozliczenie z efektów

O nas

HEGO’S MILANO, włoska marka, która od 18 lat spełnia marzenia Klientek, o idealnych butach.

Włoski charakter marki oferuje doświadczenie płynące z wieloletniego dziedzictwa w dziedzinie sztuki i nowoczesnego wzornictwa.

Marka nie podąża za trendami, ona je kreuje w każdym detalu, który odkrywamy w poszczególnych modelach. To autentycznie oryginalna moda prosto z włoskich ulic.

Styl i charakter, wyróżniają HEGO’S MILANO.

HEGO’S MILANO, współpracuje również z wyselekcjonowanymi, renomowanymi markami modowymi.

Wszystkie modele butów i torebek, dostępne są na hegos.eu oraz w butikach znajdujących się w prestiżowych centrach handlowych w Warszawie i Krakowie.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. Social Media, Warszawa