Oferta pracy

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".
AC S.A.

Specjalista ds. Social Mediów i Marketingu

AC S.A.O firmie

  • Białystok

    Białystok, podlaskie
  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 21 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Udział w tworzeniu, planowaniu oraz realizacji strategii kampanii z wykorzystaniem narzędzi marketingu internetowego (B2C oraz B2B)

  • Współpraca i nadzór nad pracą agencji marketingowych realizujących działania na rzecz firmy (przygotowania materiałów video, zdjęć, grafik, prezentacji, katalogów, copywritting)

  • Planowana i dynamiczna komunikacja w social mediach, w tym działania reklamowe w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, LinkedIn)

  • Analiza efektywności działań i przygotowanie rekomendacji

  • Aktywny udział w akcjach promocyjnych, eventach

  • Dbanie o spójność przekazywanych materiałów marketingowych z wizerunkiem marki

  • Monitorowanie działań konkurencji oraz czynny udział w bieżących pracach działu marketingu

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Umiejętność sprawnej komunikacji w social mediach, biegłość w działaniach reklamowych

  • Doświadczenie w planowaniu i w realizacji projektów marketingowych, produktowych i wizerunkowych, w tym we współpracy z agencjami marketingowymi

  • Znajomość narzędzi marketingu internetowego (Google Ads, Facebook Ads, SEO/SEM, Google Analytics, email marketing, content marketing)

  • Sprawna obsługa narzędzi/programów wspomagających przygotowanie materiałów graficznych i video

  • Lekkie pióro z dobrą znajomością zasad pisowni języka polskiego, samodzielność, umiejętność samoorganizacji pracy, terminowość

  • Posługiwanie się co najmniej jednym językiem obcym w stopniu komunikatywnym: angielski/hiszpański/rosyjski/ francuski

  • Znajomość WordPress będzie dodatkowym atutem

  • Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie oraz konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia

  • Ciekawą pracę pełną wyzwań, w profesjonalnym zespole

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

  • Szkolenia, możliwość rozwoju

AC S.A.

AC S.A to nowocześnie zarządzane i dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, istniejące od ponad 30 lat, wyspecjalizowane w produkcji instalacji autogazowych marki STAG.

W związku z rozwojem Działu Fotowoltaiki „STAG SOLAR SYSTEMS”

firma poszukuje kandydata na stanowisko: Doradca Klienta ds. Instalacji Fotowoltaicznych

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje