Oferta pracy

Specjalista ds. social mediów

Lagardere Travel Retail SP. z o.o. O firmie

Lagardere Travel Retail SP. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 174

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowanie strategii działań komunikacyjnych w Social Mediach dla wybranych marek Grupy Lagardere.

  • Prowadzenie kanałów Social Media dla wybranych marek Grupy Lagardere –profile FB, Instagram, LinkedIn

  • Opracowanie harmonogramów postów oraz przygotowywanie treści, zdjęć, grafik, video

  • Przygotowywanie i aktualizacja treści wizerunkowych, produktowych i promocyjnych na profilach

  • Budowanie zaangażowania w mediach społecznościowych oraz online

  • Współpraca z influencerami

  • Planowanie, realizowanie i optymalizowanie kampanii reklamowych w kanałach social media poprzez Menadżera reklam FB

  • Analizowanie efektywności działań i przygotowanie miesięcznych raportów

  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi

Nasze wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia w obszarze prowadzenia profili firmowych

  • Bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram)

  • Doświadczenie w ustawianiu kampanii z wykorzystaniem Ads Managera

  • Bardzo dobra znajomość trendów w obszarze social media i nowych technologii

  • Znajomość programów graficznych Adobe Ilustrator lub Photoshop

  • Lekkie pióro i zmysł estetyczny

  • Pro-aktywność i zaangażowanie

  • Znajomość języka angielskiego

Mile widziane

  • Znajomość Google Analytics, Brand24 i Sotrender będzie dodatkowym atutem

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • Możliwość rozwoju poprzez tworzenie nowych marek

  • Dużą samodzielność w zakresie prowadzonych projektów

Lagardere Travel Retail SP. z o.o.

Lagardere Travel Retail jest międzynarodową firmą, która już od ponad 20 lat z powodzeniem działa na polskim rynku.

Lagardere Travel Retail zarządza w Polsce siecią ponad 800 punktów sprzedaży prowadzonych pod 33 różnymi brandami w ramach 3 linii biznesowych: Travel Essentials (Inmedio, Inmedio Trendy, 1Minute, Relay, Hubiz) Duty Free & Fashion (Aelia Duty Free, Aelia Beauty, The Fashion Gallery) i Foodservice (So!Coffee, Furore, Chief's, Misa).

Przewiń do profilu firmy