Specjalista ds. sprawozdawczości

  • Halinów, Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 16.05.2018
  • Ważna jeszcze 25 dni (do 15.06.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bank Spółdzielczy w Halinowie

                                                                  poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

    Specjalista ds. sprawozdawczości

    Miejsce pracy: Halinów, Warszawa (okolice)

    Główne zadania:

    • przygotowywanie sprawozdawczości do NBP i KNF w zakresie sprawozdań FINREP, MONREP, COREP, Large Exposures, Leverage Ratio, NB300, Liquidity i NSFR,
    • przygotowywanie innych informacji finansowych dla odbiorców zewnętrznych w szczególności dla BFG, GUS, Banku Zrzeszającego i Spółdzielczego Systemu Ochrony SGB,
    • przygotowywanie ujawnień dotyczących adekwatności kapitałowej i zmiennych składników wynagrodzeń zgodnie z CRR i wytycznymi nadzorczymi,
    • przeprowadzanie kalkulacji regulacyjnego wymogu kapitałowego z tytułu ryzyka kredytowego,
    • przeprowadzanie kontroli zapewniających prawidłowość danych w systemach księgowych,
    • sporządzanie danych finansowych do sprawozdań finansowych Banku zgodnie z istniejącymi wymaganiami w tym zakresie,
    • monitorowanie poprawności działania narzędzi/systemów wykorzystywanych w procesach sprawozdawczych,
    • monitorowanie zmian regulacyjnych dotyczących wymogów nadzorczych dla sektora banków spółdzielczych w zakresie sprawozdawczości ostrożnościowej,
    • udział w projektowaniu nowych rozwiązań informatycznych w zakresie sprawozdawczości bankowej,
    • dbanie o pozytywny wizerunek Banku.

    Wymagania:

    • praktyczna znajomości regulacji CRR/CRD IV,
    • doświadczenie w zakresie sprawozdawczości ostrożnościowej,
    • wykształcenie wyższe; preferowany obszar to: rachunkowość, finanse, bankowość,
    • wysokie zdolności analityczne oraz łatwość formułowania wniosków i rekomendacji,
    • dokładność i skrupulatność przy wykonywaniu zadań,
    • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
    • umiejętność współpracy w zespole,
    • odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu,
    • pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na nowe rozwiązania.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie z 70 letnim doświadczeniem,
    • stabilne warunki zatrudnienia,
    • pakiet socjalny i opiekę medyczną,
    • możliwość poszerzenia wiedzy i rozwoju zawodowego.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierajacej CV i list motywacyjny klikając w przycisk APLIKUJ.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bank Spółdzielczy w Halinowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.


    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Banku Spółdzielczego w Halinowie z siedzibą w Halinowie przy ul. Piłsudskiego 36 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.