Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. sprawozdawczości projektowej

Fundusz Pomerania Sp. z o.o.

  • Plac Brama Portowa 1, Szczecin
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • część etatu
  • specjalista (Mid / Regular)

Fundusz Pomerania Sp. z o.o.

Plac Brama Portowa 1

Szczecin

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie Koordynatora w realizację wskaźników i efektów projektu,

  • bieżące kontakty z Instytucją Zarządzającą (Wojewódzki Urząd Pracy),

  • bieżące kontakty z biurem rachunkowym,

  • prowadzenie bieżącego monitoringu harmonogramu i wskaźników w projekcie oraz wydatkowania środków,

  • bieżąca aktualizacja wniosku i harmonogramu płatności,

  • bieżące śledzenie obowiązujących przepisów odnośnie wymogów programu i zamawianie potrzebnych ekspertyz prawnych,

  • współpraca przy opracowywaniu dokumentów związanych z realizacją projektu

  • (wzory regulaminów, porozumień, raportów, narzędzi zbierania danych etc)

  • sporządzanie wniosków o płatność do Instytucji Zarządzającej,

  • terminowe kontraktowanie i rozliczanie prac z podwykonawcami i kontrahentami

  • koordynacja procesu przygotowania i podpisywania umów o wsparcie z przedsiębiorcami,

  • bieżąca komunikacja z przedsiębiorcami otrzymującymi wsparcie w sprawach organizacyjnych,

  • współpraca przy organizowaniu wydarzeń promujących realizowany projekt.

Nasze wymagania

  • minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów EFS lub projektów pokrewnych,

  • umiejętność obsługi platform sprawozdawczych np. SL 2014, LSI2014

  • samodzielność,

  • wysokie umiejętności związane z komunikacją interpersonalną,

  • umiejętność planowania i zarzadzania procesami realizowanymi w tym samym czasie,

  • otwartość na wyzwania i odporność na pracę w stresie,

  • wysoki poziom zaangażowania w realizowane zadania,

  • bardzo dobra znajomość pakietu Office,

  • myślenie analityczne, rzetelność i terminowość,

  • dobra organizacja pracy, dokładność i staranność.

To oferujemy

  • pracę w prestiżowej firmie finansowej o ugruntowanej pozycji rynkowej,

  • pracę z ekspertami – pasjonatami w swojej dziedzinie,

  • zatrudnienie na umowa zlecenia lub umowę o pracę część etatu w okresie realizacji projektu ( planowana realizacja 01.09.2021 do 31.03.2023)

  • elastyczne godziny pracy,

  • możliwość pracy zdalnej, hybrydowej po etapie wdrożenia,

  • ppk od pracodawcy,

  • możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego, prywatnej medycyny, pakietów sportowych,

  • wsparcie pracowników w rozwoju zawodowym poprzez finansowanie szkoleń i kursów oraz dalszych studiów,

  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

Fundusz Pomerania Sp. z o.o.

Fundusz Pomerania Sp. z o.o. jest podmiotem wspierającym rozwój przedsiębiorczości na terenie województwa zachodniopomorskiego poprzez udzielanie poręczeń spłaty kredytów udzielanych przez banki przedsiębiorstwom. W związku z wygraniem przetargu na realizacje projektu „Reporęczenie płynnościowe”, które ma na celu wsparcie przedsiębiorców z woj. zachodniopomorskiego, Spółka poszukuje osoby do pracy na stanowisku specjalista ds. wsparcia sprzedaży.

Przewiń do profilu firmy

Informacja o projekcie: projekt związany ze wsparciem osób młodych na regionalnym rynku realizowany w ramach programu POWER (Program Wiedza Edukacja Rozwój). Celem projektu jest wzrost liczby mikroprzedsiębiorstw przez stworzenie szansy na samozatrudnienie 36 uczestnikom Projektu, pozostającym bez pracy w wieku 18-29 lat zamieszkujące lub uczące się na terenie woj. zachodniopomorskiego