specjalista ds. sprzedaży

Randstad Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Bytom, śląskie

  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 22 lip 2020
  • Specjalista (Mid / Regular)

Poszukujemy obecnie Specjalistę ds. sprzedaży który miałby możliwość wykorzystania swoich kompetencji w mocno rozwijającej się firmie.

Jeśli więc masz doświadczenie w sprzedaży usług lub produktów B2B i dobrze komunikujesz się w języku angielskim- zapraszam Cię do aplikacji na poniższą ofertę! 

specjalista ds. sprzedaży
Nr ref.: /168/06/2020/MK/52430
oferujemy
  • stabilne zatrudnienie
  • umowę o pracę
  • pakiet szkoleń
  • atrakcyjny system premiowy
  • pracę pełną wyzwań zawodowych
zadania
  • realizacja celów sprzedażowych poprzez profesjonalne doradztwo dla klientów
  • opieka nad dotychczasowymi klientami oraz aktywne zdobywanie nowych klientów na powierzonym regionie (stacjonarnie, w biurze klienta)
  • przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji na różnych szczeblach
  • dbałość o wysoką jakoś obsługi klienta oraz dobry wizerunek firm
  • zarządzanie danymi za pośrednictwem systemu CRM
oczekujemy
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w sprzedaży usług lub produktów B2B
  • silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnych
  • znajomości języka angielskiego (minimum B2), a każdy inny język będzie dodatkowym atutem
  • dobrej organizacji pracy
  • zdolności do nawiązywania trwałych i owocnych relacji biznesowych
  • umiejętności negocjacji handlowych
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Poszukujemy obecnie Specjalistę ds. sprzedaży który miałby możliwość wykorzystania swoich kompetencji w mocno rozwijającej się firmie.

Jeśli więc masz doświadczenie w sprzedaży usług lub produktów B2B i dobrze komunikujesz się w języku angielskim- zapraszam Cię do aplikacji na poniższą ofertę! 

specjalista ds. sprzedażyNumer ref.: /168/06/2020/MK/52430
zadania
  • realizacja celów sprzedażowych poprzez profesjonalne doradztwo dla klientów
  • opieka nad dotychczasowymi klientami oraz aktywne zdobywanie nowych klientów na powierzonym regionie (stacjonarnie, w biurze klienta)
  • przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji na różnych szczeblach
  • dbałość o wysoką jakoś obsługi klienta oraz dobry wizerunek firm
  • zarządzanie danymi za pośrednictwem systemu CRM
oczekujemy
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w sprzedaży usług lub produktów B2B
  • silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnych
  • znajomości języka angielskiego (minimum B2), a każdy inny język będzie dodatkowym atutem
  • dobrej organizacji pracy
  • zdolności do nawiązywania trwałych i owocnych relacji biznesowych
  • umiejętności negocjacji handlowych
oferujemy
  • stabilne zatrudnienie
  • umowę o pracę
  • pakiet szkoleń
  • atrakcyjny system premiowy
  • pracę pełną wyzwań zawodowych
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne