Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce i marketingu produktu

Wydawnictwo Preston PublishingO firmie

  • Kolejowa 15/17
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Wydawnictwo Preston Publishing

Kolejowa 15/17

Warszawa

Wydajemy książki do nauki języków obcych w zupełnie nowej formie. Od 2013 firma prężnie się rozwija: w bestsellerowej serii "w tłumaczeniach" ukazały się już książki do nauki siedmiu języków obcych.

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce i marketingu produktu

Chcesz kształtować strategię marketingowo-sprzedażową dla wydawnictwa językowego Preston Publishing? Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, ambitną i kreatywną? Lubisz różnorodność, dobrze odnajdujesz się zarówno w docieraniu do grup docelowych, planowaniu strategii marketingowej, jak i w prowadzaniu działań sprzedażowych?

Poszukujemy osoby, która podejmie się pracy na stanowisku specjalista ds. e-commerce i marketingu produktu.

Do Twoich zadań będą należeć:

  • tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,
  • szukanie nowych kanałów sprzedaży i pozyskiwanie nowych grup docelowych,
  • planowanie i przeprowadzanie działań promocyjnych,
  • wdrażanie nowych rozwiązań w sklepie internetowym oraz rozwój serwisów Preston Publishing (blog, kursy językowe);
  • planowanie i bieżące monitorowanie sprzedaży internetowej i komunikacji marketingowej,
  • planowanie i realizacja kampanii produktowych w Internecie we współpracy ze specjalistą SEO i grafikiem,
  • wykorzystanie narzędzi e-commerce i remarketingu (np. Facebook Pixel, Google Merchant) do analizy i zwiększania sprzedaży,
  • monitoring rynku, analiza podjętych działań, ocena ich efektywności, raportowanie wyników;
  • kreowanie wizerunku marki z uwzględnieniem specyfiki rynku i strategii firmy,
  • negocjacje handlowe (współpraca z dystrybutorami i księgarniami),
  • w przyszłości obsługa webinariów, targów i konferencji.

Nasze oczekiwania:

  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży lub marketingu,
  • umiejętności z zakresu marketingu offline i online,
  • znajomość zasad działania sklepu internetowego i nowych trendów e-commerce,
  • zdolności analityczne,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • znajomość narzędzi marketingowych Google i Facebook (Analytics, Search Console, Facebook ads), zasad SEO oraz systemów CMS,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z e-commerce, handlem lub marketingiem).

Mile wdziane:

  • znajomość rynku nauki języków obcych lub rynku wydawniczego,
  • zamiłowanie do języków obcych,
  • znajomość przynajmniej jednego z języków obcych, np. angielski, hiszpański czy francuski,
  • umiejętność negocjacji handlowych,
  • umiejętność programowania PHP, SQL.

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • wpływ na kształtowanie marki,
  • nowe wyzwania i swobodę działania.

Ogłoszenie archiwalne