Polski Lek S.A.

Specjalista ds. sprzedaży E-commerce (Rynek Farmaceutyczny)

Polski Lek S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 31 lip 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Firma Polski Lek S.A., spółka należąca do Maspex, jest producentem nowoczesnych i bezpiecznych suplementów diety, obecny na rynku od 2000 roku. W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży E-commerce
(Rynek Farmaceutyczny) 


KLUCZOWE ZADANIA:

  • Tworzenie strategii kanałowej, kalendarzy promocji, realizacja założeń P&L w sektorze e-bizensu
  • Dywersyfikacja asortymentu w podziale na subkanały (budowanie oferty zgodnej
    z misją shoppera)
  • Rozbudowę dystrybucji oraz sprzedaży w każdym e-kanale, wykorzystanie potencjału zakupów online
  • Budowanie i realizacja strategii content marketingu, user experiance (UX)
  • Planowanie i realizacja kampanii SEO/SEM, AdWords, Social Media, kampanii banerowych i innych niezbędnych działań digitalowych
  • Budowanie Join Bussines Planów w oparciu o warunki handlowe oraz politykę klienta
  • Realizowanie działań BTL w sklepie mające na celu wzmocnienie pozycji firmy w ramach konkretnej kategorii
  • Maksymalizacja potencjału świąt zakupowych w Internecie
  • Dystrybuowanie ruchem oraz analiza jego efektywności
  • Analiza skuteczności działań promocyjnych, stałą kontrolę kosztów, czasu realizacji
    i jakości podejmowanych działań
  • Identyfikacja nowych trendów, monitorowanie rynku, analiza i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie rozwoju kanału internetowego

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • Doświadczenia popartego sukcesami w skutecznym opracowaniu i realizacji strategii
    w obszarze e-commerce (min. 2 lata)
  • Znajomości platform sprzedaży z naciskiem na marketplace oraz kanał e-farmacji
  • Praktycznej znajomości zasad panujących w eCommerce oraz marketingiu internetowego
  • Znajomość content marketingu, zasad merchandisingu online oraz marketing automation
  • Znajomość parametrów Google Analytics, testów A/B będzie dodatkowym atutem
  • Zarządzania narzędziami sprzedaży wielokanałowej
  • Rozumienia charakterystyki e-shoppera
  • Znajomości obostrzeń kanału farmaceutycznego
  • Umiejętności bezpośredniej współpracy z klientem
  • Prawa jazdy kat.B

ZAPEWNIAMY:

  • Pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
  • Odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznym zespole
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód)
  • Pakiet benefitów m.in. opiekę medyczną LUX MED i karta Multisport
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

 

 

 

 

Firma Polski Lek S.A., spółka należąca do Maspex, jest producentem nowoczesnych i bezpiecznych suplementów diety, obecny na rynku od 2000 roku. W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży E-commerce
(Rynek Farmaceutyczny) 

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Tworzenie strategii kanałowej, kalendarzy promocji, realizacja założeń P&L w sektorze e-bizensu
  • Dywersyfikacja asortymentu w podziale na subkanały (budowanie oferty zgodnej
    z misją shoppera)
  • Rozbudowę dystrybucji oraz sprzedaży w każdym e-kanale, wykorzystanie potencjału zakupów online
  • Budowanie i realizacja strategii content marketingu, user experiance (UX)
  • Planowanie i realizacja kampanii SEO/SEM, AdWords, Social Media, kampanii banerowych i innych niezbędnych działań digitalowych
  • Budowanie Join Bussines Planów w oparciu o warunki handlowe oraz politykę klienta
  • Realizowanie działań BTL w sklepie mające na celu wzmocnienie pozycji firmy w ramach konkretnej kategorii
  • Maksymalizacja potencjału świąt zakupowych w Internecie
  • Dystrybuowanie ruchem oraz analiza jego efektywności
  • Analiza skuteczności działań promocyjnych, stałą kontrolę kosztów, czasu realizacji
    i jakości podejmowanych działań
  • Identyfikacja nowych trendów, monitorowanie rynku, analiza i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie rozwoju kanału internetowego

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • Doświadczenia popartego sukcesami w skutecznym opracowaniu i realizacji strategii
    w obszarze e-commerce (min. 2 lata)
  • Znajomości platform sprzedaży z naciskiem na marketplace oraz kanał e-farmacji
  • Praktycznej znajomości zasad panujących w eCommerce oraz marketingiu internetowego
  • Znajomość content marketingu, zasad merchandisingu online oraz marketing automation
  • Znajomość parametrów Google Analytics, testów A/B będzie dodatkowym atutem
  • Zarządzania narzędziami sprzedaży wielokanałowej
  • Rozumienia charakterystyki e-shoppera
  • Znajomości obostrzeń kanału farmaceutycznego
  • Umiejętności bezpośredniej współpracy z klientem
  • Prawa jazdy kat.B

ZAPEWNIAMY:

  • Pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie
  • Odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznym zespole
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód)
  • Pakiet benefitów m.in. opiekę medyczną LUX MED i karta Multisport
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

 

 

 

 

Ogłoszenie archiwalne