background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. sprzedaży HoReCa

Transgourmet Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Olsztyn
    Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • pozyskiwanie nowych klientów z grupy klientów gastronomicznych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,
  • tworzenie i prezentacja oferty handlowej zgodnej z obowiązującymi standardami firmy,
  • realizacja planów sprzedaży krótko i długoterminowych.

Nasze wymagania

  • 2-letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży artykułów FMCG dla gastronomii,
  • sukcesy w sprzedaży dla gastronomii,
  • umiejętność współpracy z klientem,
  • zdolności negocjacyjne,
  • umiejętność analizowania danych,
  • bardzo dobra organizacja swojej pracy,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • gotowych do podjęcia pracy na terenie Mikołajek, Giżycka lub Mrągowa,
  • zaangażowanie i zmotywowanie do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
  • dyspozycyjność - gotowość do częstych podróży służbowych,
  • posiadanie pracowniczej książeczki zdrowia (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia.

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • samochód służbowy - również do użytku prywatnego,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • wyprawka dla dziecka
  • paczki świąteczne
  • dodatkowy urlop

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) - w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Prosimy o dopisek w treści lub tytule – Specjalista ds. sprzedaży HoReCa / Giżycko, Mikołajki lub Mrągowo

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysyłanie aplikacji na za pomocą przycisku aplikuj.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. sprzedaży HoReCa, Olsztyn