Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

w związku z rozwojem firmy poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży z bardzo dobrą znajomością rynku nieruchomości, a w szczególności wiedzą i doświadczeniem na rynku zarządzania i administrowania wspólnotami mieszkaniowymi. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie Klientów na terenie Warszawy i okolic, a także:

• analizę rynku administrowania nieruchomości

• identyfikację szans na sprzedaż usług

• przygotowywanie strategii pozyskiwania nowego klienta

• tworzenie, przekazywanie i przetwarzanie dokumentów handlowych(m.in. notatki, zapytania ofertowe skierowane do dostawców, specyfikacje, kalkulacje cen, cenniki, prezentacje, oferty wstępne i cenowe, umowy handlowe) w uzgodnieniu z przełożonymi

• bieżące rejestrowanie wykonywanych czynności zmierzających do pozyskania Klienta w formie elektronicznych raportów handlowych,

• promowanie Spółki poprzez udzielanie obecnym i potencjalnym Klientom rzetelnych i wyczerpujących informacji o przedmiocie i zakresie prowadzonej działalności, ofercie i cenniku,

Nasze wymagania

  • doświadczenie na rynku administrowania nieruchomościami,

  • wysoko rozwinięte umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych

  • doświadczenie w sprzedaży poparte sukcesami

  • inicjatywa, samodzielność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,

  • doskonała organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu i nad kilkoma projektami jednocześnie,

  • znajomość programów biurowych (Excel – poziom podstawowy; Word, Power Point – poziom zaawansowany)

  • orientacja na wynik

  • wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne,

  • wykształcenie minimum średnie,

  • Idealny kandydat:

  • posiada kontakty ze Wspólnotami Mieszkaniowymi i Deweloperami,

  • posiada doświadczenie w zakresie sprzedaży usług

To oferujemy

  • atrakcyjną podstawę wynagrodzenia oraz nielimitowany system prowizyjny

  • dużą samodzielność i możliwość kreowania strategii sprzedażowej,

  • wyzwania i możliwość rozwoju zawodowego,

  • Kandydatów spełniających kryteria podane w ogłoszeniu prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych składających się z CV i listu motywacyjnego z dopiskiem „Sprzedaż” w tytule wiadomości do dnia 15.11.2021 roku na adres: [email protected]

O nas

GGKO-Zarządzanie Nieruchomościami sp. z o.o.

Podstawowym przedmiotem działalności Spółki

jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.