background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

Interlab sp. z o.o.O firmie

umowa o pracę
4 000–6 200
brutto / mies.
kontrakt B2B
4 800–7 500
netto (+ VAT) / mies.
  • Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Interlab sp. z o.o.

Kosiarzy 37

Wilanów

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

Interlab Sp. z o.o. od ponad 35 lat zajmuje się dostarczaniem rozwiązań pomiarowych w dziedzinie telekomunikacji. Od niedawna systemów i urządzeń do pomiarów psychofizjologicznych. W tym momencie poszukujemy pracownika, który aktywnie zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów, przeprowadzaniem prezentacji produktowych, szkoleniami z ich obsługi a także budowaniem długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi.

Kogo szukamy?

Firma Interlab poszukuje młodych i ambitnych osób do pracy w dziale sprzedaży urządzeń psychofizjologicznych. Jeżeli lubisz świat technologii, nie boisz się uczyć nowych rzeczy i lubisz wykazywać się inicjatywą – ta praca jest właśnie dla Ciebie!

Jakie będą Twoje codzienne zadania?

• Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych

• Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji i materiałów informacyjnych

• Przeprowadzanie prezentacji sprzedażowych

• Doradztwo klientom w doborze optymalnych rozwiązań

• Przeprowadzanie szkoleń produktowych

• Zarządzanie mediami społecznościowymi

• Promowanie produktów w Internecie

Nasze wymagania

• Umiejętność na szybkiego przyswajania wiedzy i otwartość na świat technologii

• Predyspozycje sprzedażowe i negocjacyjne

• Dobra organizacja pracy i samodzielność w podejmowanych działaniach

• Kreatywność i otwartość na nowe wyzwania

• Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży

• Znajomość obsługi profili w zakresie mediów społecznościowych

• Umiejętność pracy w zespole

• Gotowość do podróży służbowych

• Dobra znajomość języka angielskiego

• Znajomość pakietu MS Office

• Prawo jazdy kategorii B

To oferujemy

Jak przebiega wdrożenie?

Okres wdrożenia trwa 3 miesiące i obejmuje następujące elementy

• Szkolenia produktowe, których celem jest zapoznanie się z oferowanymi urządzeniami, analiza rynku i dostępnych rozwiązań konkurencyjnych

• Szkolenia technologiczne, pozwalające na uzyskanie niezbędnej wiedzy z zakresu technologii eyetrackingu, pomiaru sygnałów psychofizjologicznych

• Poznanie narzędzi oraz systemów informatycznych używanych w procesie sprzedaży

• Nabycie umiejętności analizy danych w dedykowanym oprogramowaniu producenta

• Stopniowe przejmowanie do obsługi zapytań ofertowych oraz prowadzenie cyklu sprzedaży przy wsparciu doświadczonych pracowników działu

Jak zbudowany jest dział sprzedaży w którym będziesz pracować?

Zespół Działu sprzedaży produktów do pomiaru sygnałów psychofizjologicznych składa się obecnie z dwóch doświadczonych handlowców.

Atmosfera w zespole sprzedażowym budowana jest poprzez:

• Wspólne omawianie strategii sprzedażowych oraz działań marketingowych, analizowanie potrzeb klientów oraz trendów na rynku

• Dzielenie się pomysłami na poprawę efektywności sprzedaży

• Bezpośredni kontakt z Zarządem Spółki pozwalający na sprawny proces podejmowania decyzji i wdrażanie ciekawych pomysłów

• Wzajemną pomoc i wsparcie merytoryczne w procesie sprzedaży

• Niezbędne narzędzia do pracy oraz systemy IT usprawniające proces sprzedaży

Jak będziesz wynagradzany?

System wynagrodzeń składa się z dwóch składników:

1. Podstawa

2. Premia uzależniona od wielkości sprzedaży, liczona w prosty sposób od wartości sprzedaży netto i wypłacana miesięcznie. Nie ma górnej granicy premii sprzedażowej.

Co jeszcze oferujemy?

• Umowę o pracę lub kontrakt B2B w zależności od preferencji

• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, funkcjonującej nieprzerwanie od 35 lat

• Zwiększające się progi prowizyjne wraz z wynikami

• Szkolenia i możliwość zdobycia wysoce specjalistycznej wiedzy

• Stałe wsparcie w codziennych działaniach przez bliską współpracę z doświadczonymi pracownikami

• Niezbędne narzędzia pracy takie jak telefon służbowy i notebook, nowoczesny system CRM

• Benefity pracownicze: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna

Zapraszamy serdecznie do aplikowania!

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata

O nas

INTERLAB Sp. z o.o. to firma o długiej historii, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań pomiarowych dla rynku telekomunikacyjnego, systemów czujnikowych bazujących na technologii światłowodowej oraz systemów i urządzeń do pomiarów fizjologicznych. Aktualnie poszukujemy pracowników działu handlowego, którzy będą w aktywny sposób pozyskiwać nowe kontakty handlowe, prowadzić prezentacje i szkolenia produktowe oraz pomagać w budowaniu długofalowej strategii handlowej i marketingowej.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B, Kosiarzy 37, Wilanów, Warszawa