Oferta pracy

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

CBTG Technologie s.c, Barbara Popek, Bartosz GesnerO firmie

  • Wadowicka 12
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

CBTG Technologie s.c, Barbara Popek, Bartosz Gesner

Wadowicka 12

Kraków

CBTG Innowacyjne Technologie

CBTG Technologie to firma dystrybucyjna skupiająca się na obsłudze polskich producentów elektroniki i firm kontraktowych, którzy oczekują ponadstandardowej oraz elastycznej obsługi w zakresie dostaw elementów elektronicznych. Nadrzędnymi wartościami, którymi kieruje się kadra firmy, są szczerość, sumienność i zaufanie w kontaktach z klientami. W trakcie współpracy z kontrahentami, decyzje są podejmowane tak, aby tworzyć długoterminowe relacji oparte na szacunku i wzajemnym zrozumieniu.

CBTG Technologie, będąc oficjalnym przedstawicielem poszczególnych producentów na rynku Polskim, prowadzi rekrutację na 1 wolne stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Opis stanowiska:

  • Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za regularny kontakt z producentami komponentów elektronicznych, w tym prowadzenie negocjacji cenowych i warunków współpracy,
  • Zakres obowiązków obejmuje przygotowanie ofert cenowych dla sprzedawcy działu handlowego, oraz bezpośrednią komunikację pomiędzy sprzedawcą a producentem,
  • Wsparcie techniczne działu sprzedaży w optymalizacji zastosowań komponentów, lub komponentów zamiennych,
  • Wprowadzanie nowych podzespołów i produktów do oferty oraz systemu wewnętrznego,
  • Koordynacja zamówień, inspekcja realizowanych dostaw, przygotowanie, oraz wsparcie przygotowania wysłania towaru i/lub exportu,
  • Definiowanie potencjalnych branż, sektorów, grup klientów zgodnie z polityką firmy,
  • Opracowywanie działań promocyjnych podnoszących efektywność sprzedaży,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi Dostawcami i Klientami,
  • Współuczestnictwo we wdrażaniu nowych produktów, lub rekomendacja elementów zamiennych dla produkcji naszych klientów,

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie w celu prowadzenia korespondencji z partnerami, oraz wystarczającym do posługiwania się dokumentacją techniczną,
  • Dodatkowym atutem będzie wykształcenie o profilu elektronicznym lub fizyczno-matematycznym,
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office, (dodatkowym atutem będzie znajomość środowiska Windows 8.1 oraz MS Office 2013),
  • Mile widziane doświadczenie z obszaru Call Center,
  • Kreatywność, komunikatywność i dynamika oraz chęć dążenia do samorozwoju,
  • Systematyczność oraz umiejętność organizacji własnej pracy,
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu oraz nastawienie na realizację zadań, w tym podejmowanie ważnych decyzji,

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę z doświadczonym zespołem, w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (stałe i częściowo prowizyjne),
  • Uczestnictwo i zaangażowanie w ciekawych projektach polskich i zagranicznych producentów,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego, awansu, oraz organizacji własnej pracy,
  • Dofinansowania personalnych projektów sportowo-kulturowych,
  • Elastyczną formę urlopów.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i List motywacyjny)
poprzez przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

CBTG TECHNOLOGIE zastrzega sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy